peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on en.peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

perkhemahan yang mengasyikkan - cerita.seks.2



perkhemahan yang mengasyikkan
perkhemahan yang mengasyikkan

--------------------------------------------------------------------------------

Setiap kali cuti penggal sekolah, Jamil membawa keluarganya mendaki bukit dan berkhemah.
Isterinya, Sarah berbangsa cina berusia 39 tahun, dan kedua-dua anak gadis mereka, Aini yang
berusia 15 tahun dan Aida yang berusia 17 tahun turut mengikutnya.
Kali ini kedua-dua anak saudara Sarah turut menyertai keluarganya berkhemah di kawasan bukit,
iaitu Jason berusia 14 tahun dan kakaknya May Lee 19 tahun. Jason dan May Lee tinggal
bersama-sama dengan keluarga Jamil, semenjak kematian kedua-dua ibu-bapa mereka beberapa
bulan yang lalu. Cepat sikit.....kita kena sampai kawasan khemah sebelum gelap kata Jamil
kepada Aida, sambil matanya sempat mengerling ke arah buah dada anak gadisnya. Aida bertubuh
kurus dan tinggi tapi buah dadanya agak montok.

Jamil juga sempat melihat punggung Aini yang sedikit tertonggek ketika mengambil barang di
dalam van. Aini hanya memakai seluar jeans pendek. Segera Jamil membetulkan seluar dan
batangnya yang mula terpacak agar mereka tidak perasan.
Jamil sememangnya suka anak gadisnya berpakaian seksi. Lebih-lebih lagi anak-anak gadisnya
sendiri gemar berpakaian seksi.
Tanpa disedari Jamil, Jason juga turut menjeling ke arah punggung Aini. Peha Aini yang putih
kemerahan kelihatan begitu cantik sekali. Terasa hendak meramas-ramas punggung dan peha Aini.
Oooo....nakal ... tengok punggung Aini, Jason tersentak dari lamunan apabila kakak Aini
iaitu Aida menegurnya. Nasib baiklah Aida bercakap dengan perlahan ke telinganya kalau tidak
malulah dia. Tapi sekali-sekala tengok .... apa salahnya kan, kata Aida lagi yang gemar
mengusik Jason.

Walaupun Aida dan Aini gemar berpakaian seksi tapi mereka bukanlah perempuan murahan seperti
bohsia. Kedua-duanya masih dara. Jamil dan Jason juga sedar perkara tersebut. Kerana itu
Jamil tidak berani untuk cuba melakukan hubungan seks dengan anak-anak gadisnya.
Silap-silap masuk *****. Jamil hanya mampu memendam perasaan. Isteri Jamil bukannya tak
cantik. Malah setakat nak bersaing dengan Michelle Yeoh, isterinya sendiri jauh lebih hebat
dan cantik. Jamil memerhati pula ke arah isterinya, Sarah. Sarah kelihatan agak muram
semenjak kematian bayinya dua minggu yang lalu kerana jantung berlubang. Ketika itu bayinya
berusia 4 bulan.Kelihatan Sarah membetulkan sedikit buah dadanya yang bulat montok dan besar
itu. Sarah selalu merungut kepada Jamil, buah dadanya selalu bengkak dan agak sakit kerana
dipenuhi susu. Kadang-kadang Sarah terpaksa memerah keluar susu dari buah dadanya untuk
mengurangkan kesakitan.
Hampir sejam mereka berjalan, barulah mereka tiba ke kawasan perkhemahan. Ketika itu jam
sudah menunjukkan pukul enam setengah petang. Segera mereka memasang khemah. Mereka
berkhemah di tepi sungai. Nampaknya kita saja yang berkhemah di sini hari iniâ, kata May
Lee kepada pakciknya Jamil.Kawasan sini belum terkenal lagi, tak ramai orang tahu pasal
tempat ini, terang Jamil kepada May Lee sambil melihat wajah May Lee yang cukup ayu apatah
lagi dengan senyuman manjanya.

Lagipun elok juga kita pilih tempat ini, kalau tempat lain sesak sangatâ , terang Jamil
lagi. Selepas makan malam, mereka semua terus masuk ke khemah masing-masing. Jamil tidur
bersama isterinya dalam satu khemah. Manakala Aida dan Aini tidur dalam satu khemah yang
berasingan. Manakala Jason dan May Lee pula tidur di khemah yang lain.
Mereka tidur dengan nyenyaknya kerana keletihan kecuali Jason. Seperti biasa Jason mengambil
kesempatan meraba tubuh kakaknya sendiri May Lee. Lebih-lebih lagi ketika May Lee tertidur
kerana keletihan. Namun Jason cuma mampu meraba dari luar. Dia tidak berani memasukkan
tangannya ke dalam pakaian kakaknya. Takut kalau-kalau kakaknya terjaga. Akhirnya Jason
sendiri turut tertidur kerana keletihan.

Jason terjaga dari tidur, apabila dia terasa tangannya diikat ke belakang dengan tiba-tiba.
Jason mendengar suara kakaknya menjerit. Sebaik saja membuka matanya dia melihat dua orang
lelaki bertubuh besar. Seorang mengikat tangannya dan seorang lagi mengikat tangan kakaknya.
Jason juga mendengar suara jeritan dari luar khemahnya. Kemudian dia dan kakaknya turut di
seret keluar dari khemah. Toloonnng!!..Papa!! Mama!!...tolong!!!.â Aida dan Aini menjerit,
meronta-ronta, meminta tolong. Tangan mereka turut terikat ke belakang. Dua orang lelaki
kelihatan menyeret mereka.

Jamil dan isterinya juga berada dalam keadaan terikat. Mereka tak mampu berbuat apa-apa.
Rupa-rupanya mereka telah ditawan oleh empat orang lelaki. Kesemuanya memakai Topeng. Mereka
semuanya diikat dan dihimpunkan di tepi unggun api.
Dengar!!! Dengar sini semuaâ, seorang lelaki yang bertubuh besar menjerit ke arah mereka.
Selamat berkenalan semua. Terlebih dulu kamu boleh memanggil saya dengan nama Kasim. Kamu
semua boleh menjerit sekuat hati tapi tak ada sesiapapun akan menolong kamu semua disini.
Kamu semua akan selamat selagi mengikut apa saja arahan saya. Sekarang saya nak berkenalan
dengan awak semua. Setiap seorang dari kamu beritahu nama dan apa hubungan kamu dengan yang
lain. Kamu hendak apa dari kami hahh!!... kalau kamu hendak wang ambil saja!!, jerkah
Sarah. Pangg!!! Pangg!!! Pangg!!!, Sarah menjerit kesakitan apabila pipinya ditampar
berkali-kali. Tolong!! ....tolong!!!....ahhhh....tolong!!!.... sakitnya!!! tolong..!!!,
Sarah meminta tolong. Aini, Aida dan May Lee turut menjerit ketakutan meminta tolong
seberapa kuat yang mampu. Namun sia-sia saja.

Cukup!! cukuplah!!..kami buat apa yang kamu suruh rayu Jamil.
Sarah..lebih baik kita ikut saja apa yang mereka suruh, kata Jamil. Sarah hanya menggangguk.
Jamil mula memperkenalkan nama dan siapa dirinya, diikuti oleh Sarah, Jason, Aida, Aini dan
May Lee. Bagus!!...Macam itulah saya mahu. Rupa-rupanya sekeluarga. Dengar baik-baik!!...
Seorang saja yang melawan, saya akan potong kulit awak semua dengan pisau ini, malah saya
akan bunuh awak semua. Awak semua faham tak. Jamil dan keluarganya serta anak-anak
saudaranya mengangguk tanda faham.

Beginilah terus terang sajalah....saya dan rakan-rakan saya akan merogol semua perempuan
di sini. Mendengar kata-kata Kasim, anak-anak gadis termasuk anak saudara Jamil terus
menjerit ketakutan dan cuba berlindung di belakang Jamil. Tolonglah...jangan apa-apakan kami
semua, rayu Sarah.Kamu semua sudah tahu apa akibatnya kalau melawan. Sekarang beri kata
putus kena rogol atau mati. Sarah menoleh ke arah suaminya.
Yang penting awak dan mereka semua selamat...saya tetap sayangkan awak Sarah. Terpulanglah
pada awak. Aini, Aida papa tahu kamu semua sangat takut, terpulanglah pada kamu semua. Papa
tetap sayangkan kamu semua. Papa tak mampu melindungi kamu semua. Begitu juga dengan kamu
May Lee. Segala-galanya terpulang pada kamu Maafkan saya,...saya tak sanggup mati.....saya
terpaksa ikut apa yang mereka mahu, kata Sarah.

Saya pun samaâ, kata Aida sambil terketar-ketar ketakutan. Saya pun, kata May Lee dan Aini
dalam keadaan sebak. Bagus!!...Bagus!!....Macam itulah yang saya mahukan!!. Saya akan buka
ikatan kamu semua. Tapi jangan cuba lari. Kalau tidak, saya akan tembak dengan pistol
Kasim mengarahkan rakan-rakannya membuka ikatan di tangan Jamil dan keluarganya.
Sekarang saya mahu kamu semua bertelanjang bulat.......buka semua pakaian kamu. Saya nak
tengok kamu semua bertelanjang bulat....... Cepat!!... Jangan tunggu saya naik darah!
Jamil dan keluarganya membuka ke semua pakaian mereka. Mereka hanya mampu menutup bahagian
sulit tubuh mereka dengan tangan saja. Kamu!!...kamu nama Sarah bukan dan kamu Jason
Sarah dan Jason cuma mengangguk dan menunggu apa yang akan berlaku kepada mereka dengan
penuh debaran.

Sarah...kamu urut batang pelir anak saudara kamu tu. Jason...kamu gosok burit mak saudara
kamu tu sampai keluar air burit dia. Cepat buat!!... saya tak suka tunggu lama.
Jason kelihatan teragak-agak untuk mengikut arahan Kasim. Sarah segera mencapai tangan
Jason dan meletakkan jari Jason di pukinya. Tak apalah Jason... buat saja seperti yang
mereka suruh, kata Sarah. Maafkan saya makcik, pakcik, kata Jason sambil mula menggosok
fefet Sarah. Tak apalah... kita terpaksa, balas Jamil Makcikpun sama, kata Sarah sambil mula
mengurut batang pelir Jason. Kangkang kaki tu bagi dia senang sikit nak raba burit awak.
Jason gosok laju lagi, arah Kasim sambil diikuti oleh gelak tawa dia dan rakan-rakannya.
Kamu yang lain kena tengok apa yang mereka berdua buat. Belajar dari mereka Kira-kira dua
tiga minit selepas itu, Jason berhenti menggosok fefet Sarah. Dah...dah keluar air...Sambil
teragak-agak Jason memberitahu Kasim.

Bagus ....bagus..... Kamu Sarah, siap-sedia kamu akan dikongkek sekejap lagi. Kasim
memanggil Sarah menghampirinya. Kemudian dia berbisik pada Sarah. Agak lama juga dia
berbisik ke telinga Sarah. Seolah-olah mengarahkan sesuatu pada Sarah.
Sarah kelihatan agak tenang, dalam masa yang sama Sarah kelihatan terangguk-angguk seolah-
olah memahami apa yang Kasim mahukan. Kasim mengarahkan rakannya membentangkan alas tidur
yang agak tebal di atas tanah. Sarah diarahkan tidur di atas alas tersebut. Satu beg kecil
diletakkan di bawah punggung Sarah supaya punggungnya terangkat tinggi dari kepalanya.
Sarah..kangkang kaki awak luas-luas, sampai burit kamu ternganga luas. Kami semua nak tengok
burit kamu. Sarah kelihatan menurut saja dengan tenang. Kakinya terkangkang luas.
Kasim mengarahkan Jamil duduk berhampiran hujung kaki Sarah, menghadap ke arah kelangkang
Sarah. Kasim mengarahkan Aini dan Aida memegang dan mengurut batang serta buah pelir bapa
mereka. Saya sudah beritahu Sarah apa yang patut dia buat sekejap lagi. Jason..kamu ikut
saja apa yang makcik kamu suruh buat. May Lee ..kamu ambil lampu suluh saya...suluh burit
Sarah. Kamu semua mesti tengok burit Sarah, arah Kasim sambil mula membogelkan tubuhnya
sendiri tetapi masih tidak membuka topengnya.

Sebaik saja fefet Sarah disuluh, rakan-rakan Kasim segera mengambil gambar dan merakamkan
video fefet Sarah. Sekejap lagi kamu semua akan menyaksikan lakonan seks Sarah. Kami akan
rakamkan semua adegan dalam video dan kamera. Selepas itu kamu semua yang lain akan turut
serta berlakon, kata Kasim penuh bangga dikuti ketawa oleh dia dan rakan-rakan dia.
Ok .... Sarah kamu mulakan sekarang arah Kasim. Jason.. mari sini, Sarah memanggil Jason
menghampirinya. Jason menurut saja dan berdiri berhampiran Sarah. Hisap puting tetek makcik,
Sarah bersuara dengan agak kuat cukup untuk didengari oleh ahli keluarganya yang lain. Anak-
anak Sarah kelihatan agak terkejut mendengar ibu mereka bercakap begitu.
Kuat lagi....hisap sampai keluar air susu makcik. Hisap kuat-kuat sampai berbunyi... biar
sampai makcik rasa geli pada puting tetek makcik arah Sarah dengan suara yang kuat. Seolah-
olah dia mahu semua orang mendengar suara dia.

Cruuuppp... Cruurrppp..Crappppp.... Jason menurut saja arahan Sarah. Telan air susu makcik..
hisap lagi. Beberapa minit kemudian Kasim mengarahkan Jason supaya berhenti. Tengok burit
makcik kamu tu... ,arah Kasim. Dekatkan lagi muka kamu pada burit makcik kamu tu....buka
lubang burit dia arah Kasim lagi. Tak apa lah Jason ikut saja cakap diaâ, Sarah memujuk
Jason. Jason membuka rongga fefet Sarah yang sedang di sinari lampu suluh yang disuluh oleh
May Lee. Pertama kali dalam hidupnya melihat secara dekat dan langsung fefet seorang
perempuan. Dalam masa yang sama May Lee, Jamil dan anak-anaknya serta Kasim dan rakan-
rakannya turut melihat rongga fefet Sarah yang sedang luas ternganga itu.
Mula sekarang, arah Kasim. Orang lain di situ kelihatan terpinga-pinga dan tidak faham
dengan maksud Kasim itu. Kecuali Sarah. Sarah menyuruh Jason berlutut di antara kedua-dua
kakinya, lalu menarik batang pelir Jason dan memasukkan batang Jason ke dalam rongga
farajnya seberapa dalam yang boleh. Sarah memeluk Jason seerat yang boleh sambil meminta
Jason turut memeluknya seerat yang boleh.

Seminit kemudian Sarah dapat merasakan batang Jason terkodek-kodek di dalam farajnya sambil
mengeluarkan air maninya. Dia sudah pancut, Sarah terus memberitahu Kasim tanpa segan-silu.
Bagus... bagus. Jason kamu bangun... berdiri di sana. Sekarang giliran saya pula kata Kasim.
Kasim terus menghalakan batangnya yang sepanjang 7 inci dan selebar dua ibu jari itu ke fefet
Sarah. Bawa masuk btg saya dalam lubang burit kamu sekarang.
Ketika itu juga rakan-rakan Kasim mula merakamkan gambar video dan kamera ke arah Kasim dan
Sarah, terutamanya bahagian kelangkang Sarah. Saya ada berita baik...awak semua tak perlu
risau... kami biasanya pancut selepas empat atau lima minit saja. Tak lama........ Sebab itu
saya bawa kawan ramai-ramai supaya kamu semua puas........ tapi berita tak baiknya pula
ialah........ batang kami cepat keras semula, kata Kasim diikuti ketawa berdekah-dekah oleh
rakan-rakannya.
Kasim mula melocok batangnya keluar masuk dari fefet Sarah, sambil diperhatikan oleh Jamil
dan ahli keluarganya dan rakan-rakan Kasim. Sekali-sekala kelihatan flash kamera menyinari
fefet Sarah yang sedang dilocok oleh Kasim.

Dengar!..Kamu semua dengar!..Saya nak bersembang dengan Sarah. Kamu semua tentu seronok
dengar Sarah bercerita sekejap lagiâ, beritahu Kasim kepada mereka semua yang ada di situ.
Mereka yang lain kelihatan terpinga-pinga, cuba memahami apa yang Kasim cuba beritahu kepada
mereka. Kenapa Sarah?? Burit saya gatal!! jeritan Sarah membuatkan Kasim dan rakan-rakannya
ketawa berdekah-dekah mendengar. Seronok tak Sarah?, tanya Kasim.
Seronok!!..tapi..tapi burit saya masih gatal lagi.....jolok laju lagi!!, Sarah menjerit
dengan lantang. Manakala Jamil dan ahli keluarganya yang lain sudah faham tujuan Kasim
berbisik kepada Sarah sebentar tadi. Sedapnya burit Sarah ni..masih ketat lagi.
Terima kasih...saya kemut....saya kemut burit saya supaya lebih ketat lagi, jerit Sarah lagi.
Kasim terus melocok dengan lebih laju lagi.
Plup!..Plap!...Clup!..Plap! Clap!..Crap!....bunyi fefet Sarah dirodok dengan rakus oleh Kasim
hampir dapat didengar oleh mereka yang berhampiran dengan kelangkang Sarah.
Jamil yang dari tadi melihat fefet isterinya dirodok batang Kasim mula terasa ghairah. Batang
pelir Jamil menegang keras, hasil belaian anak-anak gadisnya.

Crap!..Plup!...Crap!...Plup!...Crap!...Plup!..sema kin kuat kedengaran bunyi rongga faraj
Sarah yang sedang dikongkek itu. Sarah semakin terasa miang pada farajnya. Terasa semakin
seronok dikongkek. Tetapi belum sempat Sarah memuncak, Kasim terlebih dulu mengerang.
Arrgghhhhhhh Sedapnya ...Sarah ...saya sudah terpancut mani saya dalam burit awak.
Terima kasih... tapi burit saya masih gatal....burit saya nak batang yang lain pula, setiap
kali menjawab Sarah menjerit dengan kuat dan lantang seperti yang diinginkan oleh Kasim.
Boleh...boleh...aku bagi burit kamu rasa batang lain pulak. Morthy giliran kau.
Sebaik saja Kasim menarik keluar batangnya dari fefet Sarah, Morthy mengambil giliran.
Kasim memanggil May Lee ke arahnya. Kemudiannya berbisik kepada May Lee. May Lee menangis
teresak-esak sambil mengangguk-anggukkan kepalanya sambil mendengar arahan Kasim.
Selepas itu May Lee menghampiri adiknya, Jason. May Lee segera memberikan arahan kepada adik
nya sambil bercakap dengan suara yang kuat.

Jason! Geletek burit kakak sekarang juga!, suara May Lee bercampur aduk dengan raungan dan
tangisan. Buatlah cepat Jason...buatlah ... kita terpaksa...kakak tak mahu mati, rayu May
Lee sambil meletakkan jari-jari adiknya pada pukinya. Ambil lampu suluh ni!..... Suluh burit
kakak!........ Tengok burit kakak!, arah May Lee sambil berterusan meraung dan menangis.
Jason mengikut saja. Suara May Lee turut disulami suara Sarah dan Morthy. Seronok tak Sarah.
Se..seronok..tapi burit saya masih gatal....laju lagi rasa geli dan nikmat semakin dirasai
oleh rongga faraj Sarah. Sedapnya burit Sarah ni...masih ketat lagi. Terima kasih...saya..
saya.. kemut burit saya lebih kuat lagi Arrggghhhh...uhhhh..aahhhhh saya dah nak sampai
kemuncakkkk..saya dah nak sampai......sedapnyaaa!!!!, sebaik saja Sarah memberitahu yang dia
hampiri kemuncak rakan-rakan Kasim segera menumpu perhatian pada fefet Sarah.
Rakan-rakan Kasim segera merakamkan gambar fefet Sarah, sejurus kemudian air mazi Sarah
menyembur keluar. Morthy turut berhenti untuk melihat air mazi Sarah.
Kemudian Kasim mengarahkan mereka menukar kedudukan. Morthy berbaring, manakala Sarah diarah
mencangkung diatas Morthy dan menghadap kearah suami dan anak-anaknya. Kemudian Sarah
disuruh membantu Morthy merodokkan pelir Morthy ke rongga farajnya.

Kamu semua yang perempuan dengar sini, kamu semua tengok baik-baik apa yang Sarah buat
sekarang ni .... selepas ini kamu semua kena ikut macam apa yang dia buat sekarang ni...
kamu semua faham tak!! Aida dan Aini mengangguk sambil menggigil ketakutan. Begitu juga
dengan May Lee yang pukinya masih lagi digeletek oleh adiknya. Kenapa Sarah?? tanya Morthy
sambil menggosok lubang dubur Sarah. Burit saya gatal!!. Sarah ..angkat turun naik punggung
kamu tu.. buat laju-laju... laju lagi ... biar sampai kami boleh nampak tetek kamu melambung
-lambung Sarah menurut saja arahan Kasim. Buah dadanya mengikut alunan tubuhnya bergegar-
gegar dan melambung-lambung. Air mani Jason dan Kasim yang bertakung di dalam farajnya
membolehkan gerakan keluar masuk berjalan dengan lancar. Sekaligus menambah kegelian dan
kenikmatan pada Sarah.

May Lee dan anak-anak Sarah menggeleng-gelengkan kepala. Tidak sangka perkara seperti itu
boleh berlaku dalam hidup mereka. Mereka ketakutan, terkejut melihatkan perbuatan Kasim dan
rakan-rakannya, yang diluar batas pemikiran mereka. Apatah lagi apabila memikirkan mereka
mangsa seterusnya. Kasim mengarahkan Morthy berhenti seketika.
Jamil....kamu berbaring di tempat bini kamu kena rogol tadi tu. Sarah...kamu hisap batang
btg laki kamu tu, Kasim mengarahkan Sarah supaya menyerongkongkan badannya sambil
menghisap pelir Jamil. Sarah mula mengulum batang Jamil sebaik saja Jamil berbaring.
Sarah..kangkang kaki luas sikit...tonggek betul-betul punggung kamu tu...sampai celah
punggung kamu terbuka sendiri...kami nak tengok lubang punggung kamu pulak .....haaa....
macam tu la..... Morthy ..kamu boleh sambung kongkek dia sekarang,
Morthy terus memasukkan batangnya ke dalam rongga faraj Sarah. Dia mula mengasak bertubi-
tubi rongga faraj Sarah....Crup!...Crap!...Crup!..Crap!....

Jamil.. oleh kerana kamu ketua keluarga.... kamu akan mendapat penghormatan. Kamu akan
memecahkan dara semua gadis-gadis di sini, kata-kata Kasim bagaikan satu berita baik bagi
dia. Tetapi amat mengejutkan bagi anak-anak gadis Jamil serta May Lee.
Sarah.. kerja kamu pula... masukkan batang pelir laki kamu tu dalam burit budak-budak
perempuan tu. Sesiapapun jangan cuba melawan kalau tidak Jamil akan menjadi orang pertama
yang akan aku bunuh, bagaikan hendak jatuh pengsan May Lee, Aida dan Aini apabila
mendengar kata-kata Kasim. Aida!..... Kamu pergi ganti May Lee...Cepat!... Jason kamu
geletek burit dia macam kamu geletek burit kakak kamu, arah Kasim.
Aida berjalan ke arah Jason. Aida mula menangis. Mukanya merah kerana malu bercampur takut.
Jason mula menggeletek fefet Aida. Manakala May Lee tercegat di situ. May Lee...giliran kamu
dah sampai. Buat macam makcik kau beromen dengan Morthy tadi.
May Lee bergerak longlai dengan tangisan yang teresak-esak ke arah Jamil dan makciknya.
Sarah memegang batang pelir Jamil sehingga terpacak tegak.
Dalam kedudukan berdiri May Lee meletakkan tapak kakinya di kiri dan kanan pinggang Jamil.
Sambil terketar-ketar, perlahan-lahan May Lee menurunkan punggungnya sehingga pukinya
tersentuh kepala pelir Jamil.

Selepas itu May Lee kelihatan teragak-agak untuk menurunkan punggungnya ke bawah lagi.
Cepat turun bawah lagi, arah Kasim. Tolonglah May Lee ikut cakap dia kalau tidak mereka
bunuh suami makcik. May Lee hanya menganggukkan kepala dan menangis teresak-esak.May Lee
cuba menekan mulut rongga farajnya ke kepala pelir. Manakala Sarah membantu dengan
menghalakan batang suaminya ke rongga faraj anak saudaranya itu.
Sedikit demi sedikit kepala pelir yang besar itu mula merodok ke dalam rongga faraj yang
sempit itu. May Lee terus menekan lagi hingga sampai satu ketika farajnya mula terasa sakit.
Makcik...saya rasa sakit. Sabarlah May Lee....makcik pun tak boleh nak buat apa-apa, jawab
Sarah.'Arrgghhhh....aahhhh', May Lee mengerang kesakitan.
Tekan bagi masuk dalam lagi, sampai seluruh batang dia masuk dalam burit kamu. Cepatlah!!!
....lembab betulâ, arah kasim Tolonglah May Lee ...kesianlah pada makcik dan pakcik ...
tolonglah tekan masuk cepat-cepat.. sampai masuk semua.
Arrggghhh ..uhhhh..sakitnya makcik...ahhhh. sabarlah May Lee...sabarr..uuh.......uhhhh..
aahhhhh Arrggghhhhhh saya sudah nak ...sampai kemuncak!!...sedapnya!!!! sekali lagi Sarah
terpaksa menjerit dan memberitahu yang dia sudah klimaks, Leong yang merakam video sempat
merakamkan air mazi Sarah yang jatuh ke tanah.
Haa...macamtulah... bagus Sarah. Kamu May Lee... duduk terus atas dia. Jamil ...kamu peluk
May Lee.... pegang tetek May Lee..ramas-ramas dan geletek dan kulum puting dia sampai aku
kata berhenti, arah Kasim. May Lee .. beritahu pada saya kalau pakcik kamu dah pancut dalam
burit kamu tu, arah Kasim lagi.

May Lee berasa tidak selesa kerana kegelian pada puting teteknya. Rongga farajnya terasa
sakit bercampur kehangatan batang Jamil. Tiba-tiba saja May Lee merasakan batang Jamil
terkodek-kodek di dalam farajnya. Serentak itu juga dia terasa cairan hangat menyembur
keluar dari batang pakciknya, dan memenuhi farajnya yang sempit itu. Kasim..., pakcik saya
dah pancut, May Lee memberitahu dengan suara sebak bercampur malu.
Bagus.. bagus.. sekarang kamu bangun dan berdiri dulu.....kangkang kaki. Kasim mengarahkan
rakan-rakannya mengambil gambar air mani bercampur darah yang sedang meleleh dari fefet May
Lee. Sekarang kamu menyerongkong macam makcik kamu tu. Hisap batang pakcik kamu tu sampai
keras semula. Jangan muntah kalau tidak saya belasah kamu cukup-cukup, walaupun berasa loya
May Lee tetap menghisap batang pakciknya yang berlumuran dengan air mani dan mazinya sendiri.
Aini sekarang giliran kamu pula... pergi pada Jason...........HOIIII!! Cepatlah!! Lembab
betul!!, Aini terkejut dengan jerkahan Kasim dan terus berlari ke arah Jason.
Aida... giliran burit kamu pulak kena jolok...mari sini. Aida berjalan longlai. Melihat ke
arah bapanya yang sedang terbaring dengan batangnya dikulum oleh May Lee. Melihat ibunya
yang tak henti-henti mencarut-carut sambil dikongkek oleh Morthy.
Pancut dalam burit saya!!!!â, Sarah menjerit lagi. Kali ini faraj Sarah dipancut dengan air
mani Morthy pula.

Setelah batang Jamil mengeras kembali, Sarah diarah memasukkan batang pelir Jamil ke dalam
rongga faraj anak gadis mereka pula. Setelah Aida mencangkung, Sarah menggeselkan batang
suaminya pada fefet anak gadisnya.
Ketika itu May Lee masih lagi menyerongkong sambil menghadap ke arah Aida yang akan dijolok
pukinya sebentar lagi.
May Lee terkejut dan terketar-ketar apabila berasa pukinya disentuh seseorang. May Lee
memaling ke belakang dan melihat Kasim sedang cuba mengorek lubang farajnya yang masih
bertakung dengan air mani pakciknya.
ahhh...sakit...tolong jangan buat macam tu ....sakit...tolongla Kasimâ, rayu May Lee yang
rongga farajnya masih lagi sakit kerana daranya baru saja dibolosi. May Lee sedar rayuannya
sia-sia saja. Dia hanya mampu meraung kesakitan.
ahhh...uhhhhh....Sakiittt!...tolongla....uuhhhh... ..saya sakit... erang May Lee.
Pada ketika itu Sarah pula sedang cuba membantu anak gadisnya. Sebagai seorang wanita yang
sudah berpengalaman, Sarah cuba membantu anak gadisnya untuk mengurangkan kesakitannya nanti.
Sarah cuba menggeletik fefet anak gadisnya dengan menggeselkan pelir suaminya pada fefet anak
gadisnya itu, dengan harapan lebih banyak air pukinya akan meleleh keluar.
Sekurang-kurangnya dapatlah dia merodokkan batang suaminya ke dalam fefet anak gadisnya
dengan mudah dan tanpa terlalu menyakitkan anak gadisnya.

Aida ... Aida dah sedia? kalau dah sedia , mama nak masukkan sekarang...., tanya Sarah. Aida
hanya mengangguk. Aida semakin gementar apabila mula terasa sakit. Apatah lagi mendengar
teriakan dan raungan May Lee. Mama...sakit.., Aida mula menangis. Sabarlah ...Aida, rayu
Sarah. Akhirnya seluruh batang Jamil hilang ditelan rongga faraj anak gadisnya itu. Untuk
beberapa ketika muka Aida berkerut menahan kesakitan. Dia cuba menenangkan dirinya dan
menyelesakan rongga farajnya yang sedang kesakitan itu.

Jamil hisap buah dada anak kamu tu. Aida... beritahu saya kalau batang bapak kamu tu dah
pancut. Jamil mula meraba dan menghisap buah dada Aida seperti diarahkan oleh Kasim. Jamil
tidak dapat menahan keghairahannya. Dia menggunakan kesempatan yang ada untuk menghisap buah
dada anak gadisnya itu. Akhirnya air maninya memenuhi rongga faraj anak gadisnya yang sendat
itu. Kasim..bapa saya dah pancut... Bagus....sekarang hisap batang bapak kamu tu ...sama
macam May Lee buat tadi, Aida mengikut saja arahan Kasim. Aida menyerongkong sambil
terkangkang kakinya seperti yang dikehendaki oleh Kasim dan mula menghisap batang bapanya.
Seketika kemudian Aida berasa ada sesuatu sedang menjolok rongga farajnya. Terkejut Aida
apabila melihat Kasim sedang merodokkan batangnya ke dalam rongga farajnya. Dia segera
melihat ke arah May Lee. Rupanya May Lee sedang dikongkek oleh Morthy pula.
Manakala Leong pula sedang mengasak hebat rongga faraj Sarah. Tugas merakam video kini
diambil oleh Muthu. Batang Jamil kembali keras setelah hampir lima belas minit dikulum oleh
Aida. Bagus...Aini! Mari sini! Cepat!, Aini berlari pula ke arah Kasim, dengan penuh
ketakutan. Kamu dah tengok bukan apa yang Aida dan May Lee buat tadi?, tanya Kasim sambil
rancak mengkongkek Aida. Pertanyaan Kasim dibalas dengan anggukan Aini. Buat macam mereka
buat tadi. Sekarang, arah Kasim.

Muka Aini kelihatan pucat bercampur sebak. Dia menurut segera kerana terlalu takut. Segera
menekan rongga farajnya ke atas kepala pelir bapanya.Sakitt!..mama..uhhhh ahhhh, Aini segera
melarikan punggungnya apabila dia mula terasa sakit. Dia separuh panik. Tolonglah..Aini ..
jangan buat macam ni.., rayu Sarah. Nanti mereka akan bunuh papa kamu nanti. Aini
mendekatkan kembali rongga farajnya ke kepala pelir bapanya kembali. Aini mula menangis dan
mengerang kesakitan apabila pelir bapanya membolosi selaput daranya.
Dalam masa yang sama kedengaran sekali-sekala Aida, May Lee dan Sarah menjerit dan mencarut-
carut. Setelah rongga faraj Aini bertakung dengan air mani bapanya, dia diarahkan
menyerongkong sama seperti Sarah, May Lee dan Aida. Kasim membetulkan punggung Aini supaya
melentik dan tertonggek sehinggakan celah punggung Aini terbuka dengan sendirinya.
Aini merintih apabila rongga farajnya yang masih kecil itu mula dicabuli batang Kasim. Tetapi
kerana dia terlalu penakut, Aini langsung tidak berbuat apa-apa selain merintih kesakitan
dan menangis. Mujurlah bagi Aini, rongga farajnya yang kecil itu masih cukup-cukup saja
untuk diisi batang Kasim. Kalau tidak mungkin dinding farajnya akan rabak.

Cruupppp!...Crrrippp!....Cruupppp!....Criiippp!... .kerana terlalu sendat sorong tarik batang
Kasim secara perlahan pun sudah membuatkan bunyi geseran batang Kasim dan rongga faraj Aini
agak kedengaran. Setiap kali Kasim menarik keluar batangnya, Aini berasa dinding farajnya
seolah-olah disedut dan tertarik keluar. Aini berasa bagaikan hendak terkoyak rongga
farajnya. Aini akhirnya menarik nafas lega. Rongga farajnya yang ketat membolehkan batang
Kasim cepat terpancut air maninya. Tetapi tidak lama selepas itu, Kasim mengambil kamera
dari Muthu. Muthu pula tidak membuang masa terus menyumbat batangnya ke dalam rongga faraj
Aini. Mamaaa....tolong..uhhh...sa..sa ..sakit..uuhh..sssakkit mama..uuuhh, Aini berasa tidak
kuasa lagi menahan sakit. Tetapi Sarah hanya menyuruh anak gadisnya bersabar. Ketika itu
Leong tidak lagi mengkongkek Sarah sebaliknya mengkongkek Aida.
Aini bernasib baik kerana dua tiga minit kemudian Muthu memancutkan air maninya kerana
terlalu ghairah. Kemudian Leong dan Morthy turut memancutkan air mani mereka ke dalam faraj
Aida dan May Lee. Kasim dan rakan-rakannya berehat lebih dari setengah jam dan memberikan
peluang kepada Sarah dan gadis-gadis tersebut untuk turut berehat.

Apabila Kasim dan rakan-rakannya kembali ghairah mereka mengarahkan keempat-empat perempuan
itu berada dalam satu barisan dalam keadaan menyerongkong. Kaki mereka diposisikan dalam
keadaan terkangkang. Punggung mereka ditonggekkan melentik ke atas sehingga kelihatan jelas
bibir fefet mereka yang tembam itu.
Kasim mengkongkek May Lee. Leong mengkongkek Sarah. Muthu mengkongkek Aida, dan Morthy
mengkongkek Aini. Selepas melocokkan batang mereka sehingga beberapa belas kali, mereka
bertukar rongga faraj. Kasim mengkongkek pula Sarah, Leong mengkongkek Aida dan Muthu dan
Morthy pula mengkongkek Aini dan May Lee.
Kemudian mereka bertukar lagi rongga faraj selepas beberapa belas kali melocok. Hutan yang
sepatutnya sunyi dari suara manusia, kini riuh rendah dengan jerit dan carut keempat-empat
perempuan itu. Aini agak kurang bernasib baik. Rongga farajnya yang ketat menyebabkan Morthy,
Leong dan Muthu terpancut ke dalam rongga farajnya. Cuma Kasim saja memancutkan air maninya
ke dalam faraj May Lee.

Setelah puas Kasim memberikan amaran kepada keluarga Jamil supaya tidak mengadu kepada *****.
Jika keluarga Jamil berbuat demikian ke semua gambar dan video bogel mereka akan diedarkan
kepada orang ramai. Seminggu kemudian Jamil dan Sarah bertemu dengan kawan mereka, Kasim dan
isteri Kasim, Nora. Pandai betul you berlakon.. kalau berlakon filem mesti dapat award, puji
Kasim pada Sarah. Apalah you Kasim ..... you tampar I kuat betul, rungut Sarah.
Sorry la Sarah ... Best betul la, dapat rogol anak-anak you. Dia orang ada report pada *****
tak? tanya Kasim sambil mengusap-ngusap punggung Sarah. Tak ada..... dia orang malu dan
takut semua orang tahu, lagipun I pujuk mereka jangan cerita pada sesiapapun, jawab Sarah.
Macamtu bagusla.. bila kita boleh buat lagiâ tanya Kasim. Nantilah I tak mahu buat apa-apa
plan masa sekarang. Nanti terus sewel pula anak Iâ. Ok lah.. terpulang pada you. Tapi kalau
you plan apa-apa ajak I sekali ya...â rayu Kasim. Yess...sure, balas Sarah, sambil membuka
kakinya supaya Kasim boleh meraba pukinya. Ehh... Kasim bila aku boleh main dengan anak
perempuan kau lagi?, Jamil pula bertanya sambil memeluk pinggang isteri Kasim manakala
tangan kirinya mengusap-ngusap buah dada.Boleh..boleh.. cakap bila saja mahuâ, jawab isteri
Kasim. Ya .. boleh.. boleh no problemâ, Kasim turut bersetuju.
Mmm... bagus tu, I pun dah lama tak main dengan anak jantan U, Sarah turut mencelah.

--------------------------------------------------------------------------------


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top