peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on en.peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

perkhemahan yang mengasyikkan - cerita.seks.2



perkhemahan yang mengasyikkan
perkhemahan yang mengasyikkan

--------------------------------------------------------------------------------

Setiap kali cuti penggal sekolah, Jamil membawa keluarganya mendaki bukit dan berkhemah.
Isterinya, Sarah berbangsa cina berusia 39 tahun, dan kedua-dua anak gadis mereka, Aini yang
berusia 15 tahun dan Aida yang berusia 17 tahun turut mengikutnya.
Kali ini kedua-dua anak saudara Sarah turut menyertai keluarganya berkhemah di kawasan bukit,
iaitu Jason berusia 14 tahun dan kakaknya May Lee 19 tahun. Jason dan May Lee tinggal
bersama-sama dengan keluarga Jamil, semenjak kematian kedua-dua ibu-bapa mereka beberapa
bulan yang lalu. Cepat sikit.....kita kena sampai kawasan khemah sebelum gelap kata Jamil
kepada Aida, sambil matanya sempat mengerling ke arah buah dada anak gadisnya. Aida bertubuh
kurus dan tinggi tapi buah dadanya agak montok.

Jamil juga sempat melihat punggung Aini yang sedikit tertonggek ketika mengambil barang di
dalam van. Aini hanya memakai seluar jeans pendek. Segera Jamil membetulkan seluar dan
batangnya yang mula terpacak agar mereka tidak perasan.
Jamil sememangnya suka anak gadisnya berpakaian seksi. Lebih-lebih lagi anak-anak gadisnya
sendiri gemar berpakaian seksi.
Tanpa disedari Jamil, Jason juga turut menjeling ke arah punggung Aini. Peha Aini yang putih
kemerahan kelihatan begitu cantik sekali. Terasa hendak meramas-ramas punggung dan peha Aini.
Oooo....nakal ... tengok punggung Aini, Jason tersentak dari lamunan apabila kakak Aini
iaitu Aida menegurnya. Nasib baiklah Aida bercakap dengan perlahan ke telinganya kalau tidak
malulah dia. Tapi sekali-sekala tengok .... apa salahnya kan, kata Aida lagi yang gemar
mengusik Jason.

Walaupun Aida dan Aini gemar berpakaian seksi tapi mereka bukanlah perempuan murahan seperti
bohsia. Kedua-duanya masih dara. Jamil dan Jason juga sedar perkara tersebut. Kerana itu
Jamil tidak berani untuk cuba melakukan hubungan seks dengan anak-anak gadisnya.
Silap-silap masuk *****. Jamil hanya mampu memendam perasaan. Isteri Jamil bukannya tak
cantik. Malah setakat nak bersaing dengan Michelle Yeoh, isterinya sendiri jauh lebih hebat
dan cantik. Jamil memerhati pula ke arah isterinya, Sarah. Sarah kelihatan agak muram
semenjak kematian bayinya dua minggu yang lalu kerana jantung berlubang. Ketika itu bayinya
berusia 4 bulan.Kelihatan Sarah membetulkan sedikit buah dadanya yang bulat montok dan besar
itu. Sarah selalu merungut kepada Jamil, buah dadanya selalu bengkak dan agak sakit kerana
dipenuhi susu. Kadang-kadang Sarah terpaksa memerah keluar susu dari buah dadanya untuk
mengurangkan kesakitan.
Hampir sejam mereka berjalan, barulah mereka tiba ke kawasan perkhemahan. Ketika itu jam
sudah menunjukkan pukul enam setengah petang. Segera mereka memasang khemah. Mereka
berkhemah di tepi sungai. Nampaknya kita saja yang berkhemah di sini hari iniâ, kata May
Lee kepada pakciknya Jamil.Kawasan sini belum terkenal lagi, tak ramai orang tahu pasal
tempat ini, terang Jamil kepada May Lee sambil melihat wajah May Lee yang cukup ayu apatah
lagi dengan senyuman manjanya.

Lagipun elok juga kita pilih tempat ini, kalau tempat lain sesak sangatâ , terang Jamil
lagi. Selepas makan malam, mereka semua terus masuk ke khemah masing-masing. Jamil tidur
bersama isterinya dalam satu khemah. Manakala Aida dan Aini tidur dalam satu khemah yang
berasingan. Manakala Jason dan May Lee pula tidur di khemah yang lain.
Mereka tidur dengan nyenyaknya kerana keletihan kecuali Jason. Seperti biasa Jason mengambil
kesempatan meraba tubuh kakaknya sendiri May Lee. Lebih-lebih lagi ketika May Lee tertidur
kerana keletihan. Namun Jason cuma mampu meraba dari luar. Dia tidak berani memasukkan
tangannya ke dalam pakaian kakaknya. Takut kalau-kalau kakaknya terjaga. Akhirnya Jason
sendiri turut tertidur kerana keletihan.

Jason terjaga dari tidur, apabila dia terasa tangannya diikat ke belakang dengan tiba-tiba.
Jason mendengar suara kakaknya menjerit. Sebaik saja membuka matanya dia melihat dua orang
lelaki bertubuh besar. Seorang mengikat tangannya dan seorang lagi mengikat tangan kakaknya.
Jason juga mendengar suara jeritan dari luar khemahnya. Kemudian dia dan kakaknya turut di
seret keluar dari khemah. Toloonnng!!..Papa!! Mama!!...tolong!!!.â Aida dan Aini menjerit,
meronta-ronta, meminta tolong. Tangan mereka turut terikat ke belakang. Dua orang lelaki
kelihatan menyeret mereka.

Jamil dan isterinya juga berada dalam keadaan terikat. Mereka tak mampu berbuat apa-apa.
Rupa-rupanya mereka telah ditawan oleh empat orang lelaki. Kesemuanya memakai Topeng. Mereka
semuanya diikat dan dihimpunkan di tepi unggun api.
Dengar!!! Dengar sini semuaâ, seorang lelaki yang bertubuh besar menjerit ke arah mereka.
Selamat berkenalan semua. Terlebih dulu kamu boleh memanggil saya dengan nama Kasim. Kamu
semua boleh menjerit sekuat hati tapi tak ada sesiapapun akan menolong kamu semua disini.
Kamu semua akan selamat selagi mengikut apa saja arahan saya. Sekarang saya nak berkenalan
dengan awak semua. Setiap seorang dari kamu beritahu nama dan apa hubungan kamu dengan yang
lain. Kamu hendak apa dari kami hahh!!... kalau kamu hendak wang ambil saja!!, jerkah
Sarah. Pangg!!! Pangg!!! Pangg!!!, Sarah menjerit kesakitan apabila pipinya ditampar
berkali-kali. Tolong!! ....tolong!!!....ahhhh....tolong!!!.... sakitnya!!! tolong..!!!,
Sarah meminta tolong. Aini, Aida dan May Lee turut menjerit ketakutan meminta tolong
seberapa kuat yang mampu. Namun sia-sia saja.

Cukup!! cukuplah!!..kami buat apa yang kamu suruh rayu Jamil.
Sarah..lebih baik kita ikut saja apa yang mereka suruh, kata Jamil. Sarah hanya menggangguk.
Jamil mula memperkenalkan nama dan siapa dirinya, diikuti oleh Sarah, Jason, Aida, Aini dan
May Lee. Bagus!!...Macam itulah saya mahu. Rupa-rupanya sekeluarga. Dengar baik-baik!!...
Seorang saja yang melawan, saya akan potong kulit awak semua dengan pisau ini, malah saya
akan bunuh awak semua. Awak semua faham tak. Jamil dan keluarganya serta anak-anak
saudaranya mengangguk tanda faham.

Beginilah terus terang sajalah....saya dan rakan-rakan saya akan merogol semua perempuan
di sini. Mendengar kata-kata Kasim, anak-anak gadis termasuk anak saudara Jamil terus
menjerit ketakutan dan cuba berlindung di belakang Jamil. Tolonglah...jangan apa-apakan kami
semua, rayu Sarah.Kamu semua sudah tahu apa akibatnya kalau melawan. Sekarang beri kata
putus kena rogol atau mati. Sarah menoleh ke arah suaminya.
Yang penting awak dan mereka semua selamat...saya tetap sayangkan awak Sarah. Terpulanglah
pada awak. Aini, Aida papa tahu kamu semua sangat takut, terpulanglah pada kamu semua. Papa
tetap sayangkan kamu semua. Papa tak mampu melindungi kamu semua. Begitu juga dengan kamu
May Lee. Segala-galanya terpulang pada kamu Maafkan saya,...saya tak sanggup mati.....saya
terpaksa ikut apa yang mereka mahu, kata Sarah.

Saya pun samaâ, kata Aida sambil terketar-ketar ketakutan. Saya pun, kata May Lee dan Aini
dalam keadaan sebak. Bagus!!...Bagus!!....Macam itulah yang saya mahukan!!. Saya akan buka
ikatan kamu semua. Tapi jangan cuba lari. Kalau tidak, saya akan tembak dengan pistol
Kasim mengarahkan rakan-rakannya membuka ikatan di tangan Jamil dan keluarganya.
Sekarang saya mahu kamu semua bertelanjang bulat.......buka semua pakaian kamu. Saya nak
tengok kamu semua bertelanjang bulat....... Cepat!!... Jangan tunggu saya naik darah!
Jamil dan keluarganya membuka ke semua pakaian mereka. Mereka hanya mampu menutup bahagian
sulit tubuh mereka dengan tangan saja. Kamu!!...kamu nama Sarah bukan dan kamu Jason
Sarah dan Jason cuma mengangguk dan menunggu apa yang akan berlaku kepada mereka dengan
penuh debaran.

Sarah...kamu urut batang pelir anak saudara kamu tu. Jason...kamu gosok burit mak saudara
kamu tu sampai keluar air burit dia. Cepat buat!!... saya tak suka tunggu lama.
Jason kelihatan teragak-agak untuk mengikut arahan Kasim. Sarah segera mencapai tangan
Jason dan meletakkan jari Jason di pukinya. Tak apalah Jason... buat saja seperti yang
mereka suruh, kata Sarah. Maafkan saya makcik, pakcik, kata Jason sambil mula menggosok
fefet Sarah. Tak apalah... kita terpaksa, balas Jamil Makcikpun sama, kata Sarah sambil mula
mengurut batang pelir Jason. Kangkang kaki tu bagi dia senang sikit nak raba burit awak.
Jason gosok laju lagi, arah Kasim sambil diikuti oleh gelak tawa dia dan rakan-rakannya.
Kamu yang lain kena tengok apa yang mereka berdua buat. Belajar dari mereka Kira-kira dua
tiga minit selepas itu, Jason berhenti menggosok fefet Sarah. Dah...dah keluar air...Sambil
teragak-agak Jason memberitahu Kasim.

Bagus ....bagus..... Kamu Sarah, siap-sedia kamu akan dikongkek sekejap lagi. Kasim
memanggil Sarah menghampirinya. Kemudian dia berbisik pada Sarah. Agak lama juga dia
berbisik ke telinga Sarah. Seolah-olah mengarahkan sesuatu pada Sarah.
Sarah kelihatan agak tenang, dalam masa yang sama Sarah kelihatan terangguk-angguk seolah-
olah memahami apa yang Kasim mahukan. Kasim mengarahkan rakannya membentangkan alas tidur
yang agak tebal di atas tanah. Sarah diarahkan tidur di atas alas tersebut. Satu beg kecil
diletakkan di bawah punggung Sarah supaya punggungnya terangkat tinggi dari kepalanya.
Sarah..kangkang kaki awak luas-luas, sampai burit kamu ternganga luas. Kami semua nak tengok
burit kamu. Sarah kelihatan menurut saja dengan tenang. Kakinya terkangkang luas.
Kasim mengarahkan Jamil duduk berhampiran hujung kaki Sarah, menghadap ke arah kelangkang
Sarah. Kasim mengarahkan Aini dan Aida memegang dan mengurut batang serta buah pelir bapa
mereka. Saya sudah beritahu Sarah apa yang patut dia buat sekejap lagi. Jason..kamu ikut
saja apa yang makcik kamu suruh buat. May Lee ..kamu ambil lampu suluh saya...suluh burit
Sarah. Kamu semua mesti tengok burit Sarah, arah Kasim sambil mula membogelkan tubuhnya
sendiri tetapi masih tidak membuka topengnya.

Sebaik saja fefet Sarah disuluh, rakan-rakan Kasim segera mengambil gambar dan merakamkan
video fefet Sarah. Sekejap lagi kamu semua akan menyaksikan lakonan seks Sarah. Kami akan
rakamkan semua adegan dalam video dan kamera. Selepas itu kamu semua yang lain akan turut
serta berlakon, kata Kasim penuh bangga dikuti ketawa oleh dia dan rakan-rakan dia.
Ok .... Sarah kamu mulakan sekarang arah Kasim. Jason.. mari sini, Sarah memanggil Jason
menghampirinya. Jason menurut saja dan berdiri berhampiran Sarah. Hisap puting tetek makcik,
Sarah bersuara dengan agak kuat cukup untuk didengari oleh ahli keluarganya yang lain. Anak-
anak Sarah kelihatan agak terkejut mendengar ibu mereka bercakap begitu.
Kuat lagi....hisap sampai keluar air susu makcik. Hisap kuat-kuat sampai berbunyi... biar
sampai makcik rasa geli pada puting tetek makcik arah Sarah dengan suara yang kuat. Seolah-
olah dia mahu semua orang mendengar suara dia.

Cruuuppp... Cruurrppp..Crappppp.... Jason menurut saja arahan Sarah. Telan air susu makcik..
hisap lagi. Beberapa minit kemudian Kasim mengarahkan Jason supaya berhenti. Tengok burit
makcik kamu tu... ,arah Kasim. Dekatkan lagi muka kamu pada burit makcik kamu tu....buka
lubang burit dia arah Kasim lagi. Tak apa lah Jason ikut saja cakap diaâ, Sarah memujuk
Jason. Jason membuka rongga fefet Sarah yang sedang di sinari lampu suluh yang disuluh oleh
May Lee. Pertama kali dalam hidupnya melihat secara dekat dan langsung fefet seorang
perempuan. Dalam masa yang sama May Lee, Jamil dan anak-anaknya serta Kasim dan rakan-
rakannya turut ...


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top