peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on en.peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

Isteri Curang - cerita.seks.3



Isteri Curang

Dalam bilik sebuah hotel mewah diibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil,
bertelanjang bulat, dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua dua
kakinya itu, terdapat seorang lelaki, juga bertelanjang bulat, sedang menjilatkemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu, dan ada ketikanya
dia menekankepala lelaki itu agar lebih rapat dengan kemaluannya. Lelaki itudengan begitu rakus menjilat, dan mengigit manja kemaluan wanita itu. Ada
ketikanya wanitaituterjeritkeseronokkanbila lelaki itu menjilat lebih dalam dalam
kemaluan wanita itu.

Setelahagak lama begitu, lelaki itu naik atas badan wanita itu, dan bila berdekatandengan muka wanita itu, wanita itu seolah olah sudah tahu maksudnya. Dengan
serta merta wanita itu menghulurkan tangannya dan menarik kemaluan lelaki itu dan
terus memasukkan dalam mulutnya. Wanita itu terus menjilat dan mengulum
kemaluan lelaki itu dan ada ketikanya lidah wanita itu menjilat kedua dua telur lelakiitu. Lelaki itu sambil merengekkesedapan, tangannya terus meramas tetek wanita
itu.

Kemudianlelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita itu, dan merangkak
balik kebawah, sambil memegang kemaluannya, meletakkan atas bibir kemaluan
wanita itu. Dengan perlahan dan gagahnya, dia menolak kemaluannya itu sedikit
demi sedikit masuk dalam kemaluanwanita itu. Ada ketikanya dia tarik semula
keluar dan lepas itu dia masukkan balik.Wanita itu merengek dengan kuatnya.
Dengan gerakkan yang pantas, lelakiitu menjunamkan semula kemaluannya dalam
kemaluan wanita itu dan terus menyetubuhi wanita itu. Mula mula perlahandanlama kelamaan dengan begitu laju. Kedua duanya terjerit kesedapan dengan wanita
itu memeluk badan lelaki itu dengan kuat sekali.

Ada ketikanya wanita itu diatas, dan ada masanya dibawah. Berbagai cara mereka
lakukanatas katil itu. Bila sudah tak tertahan lagi, lelaki itu memeluk badan wanitaitudengan kuatnya, dan dengan hentakkan yang kuat, lelaki itu menembak pancutan
demi pancutan dalam kemaluan wanita itu. Wanita itu dengan penuh bernafsu
menekankan punggung lelakiitu pada tubuhnya, sambil kedua dua kakinya
berselang atas punggung lelaki itu. Bila kedua duanyadahsampai.,lelakiitutertiarap atas tubuh wanita itu. Mereka memeluk antara satu sama lain dengan
begitu kuat sekali.

Kemudian, lelaki itu bangun dan masuk bilikair,sambil wanitaitumasihterlentangatas katil serta menarikkainselimutmenutup badannya yang bogel itu. Tidak lama
kemudian, lelaki itu keluar dari bilik air, memakai tuala mandi dipinggangnya.

Dia menghampirikatilserta menanggalkan tuala mandinya dan terus berbogel,
berdiri ditepi katil. Wanita itu menoleh padanya, dan terus bangun. Sambil duduk
atas katil, wanita itu memegang kemaluan lelaki itu, mengurut dan menjilat.
Kemudian dimasukkannya dalam mulutnya dan terus menggulum. Lama juga wanita
itu menggulum serta menjilat disekitar kemaluan lelaki itu. Akhirnyalelakiitumemegang kepala wanita itu dan terus memancutkan air maninya dalam mulut
wanita itu. Wanita itu terus menghisap dengan kuatnya sambiltangannya
memegang punggung lelaki itu.
Agak beberapa minit kemudian, lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita
itu. Wanita itu terus bangun dan masuk kebilikair,sambil lelakiitumenariktuala

Wanita itu terus keluar hotel dan turun kebawah hotelserta menahan teksi.
Kemudian teksi itu keluar dari kawasan hotel dan keluar dari kawasanibukotaserta
menuju kekawasan perumahan. Sampai pada sebuah rumah, teksi itu berhenti, dan
wanita itu turun. Wanita itu membuka pintu pagar dan kemudian masuk kedalam
rumah.

Dalam rumah itu terdapat 2 orang kanak kanak dan seorang lelaki sedang menonton
tv. Bila wanita itu masuk, kanak kanak itu melihatnya laluberteriak“emakbalikhei,
emak balik”. Lelaki itu punmenoleh pada wanita itu.

Wanita yang dipanggil oleh kanak kanak itu emak ada lah saya, Salmah, berumur 29
tahun. Kanak kanak itu adalah anak saya, yang tua berumur 5 tahun, seorang lelaki,
dan yang kedua, perempuan, berumur 3 tahun. Yang lelaki itu adalah suami saya
Aziz, berumur dalam 30an.

Yang dihotel tadi siapa? Dia adalah Mr Gopal, seorang lelaki keturunan India,
Pengarah Urusan syarikat saya bekerja . Apa yang kami lakukan tadi, bukanlah kaliyang pertama. Saya tak terkira berapa kali Mr Gopal ratah tubuhsayaini.Ada
ketikanya, bukan Mr Gopal saja yang dapat menjunamkan kemaluannya dalam
kemaluan saya ini, tapi kenalan kenalannya yang lain juga telah menjamah tubuh
saya ini.

Kenapa perkara ini terjadi, adalah diluar jangkaan saya. Saya dan suami saya adalah
pasangan yang bahagia. Kami mempunyai segala galanya. Suami saya adalah suami
dan ayah untuk anak anak saya yang penyayang. Kami ada rumah, ada orang gaji.
Ada kereta, walaupun kereta kancil.Suamisaya bekerja sebagai pegawai bank. Saya
sayangkan suami saya dan anak anak saya.

Mungkin puncanya saya menyerahkan tubuh saya ini pada orang lain kerana sayasendiri. Sejak Mr Gopal dipindahkan jadi Pengarah Urusan atau bos saya, saya dapat
melihat bahawa Mr Gopal mempunyai keinginan pada diri saya. Tapi saya tidak ambil
kisah akan hal ini.

Selain dari bos saya, Mr Gopal juga kenal dengan suami saya, kerana akaun syarikatdan juga gaji pekerja pekerja syarikat dibayar melalui bank tempatsuami sayabekerja.Bukanitusaja,Mr Gopal sering menjemput suami saya pergi main golfbersama. Ini mengembirakan suami saya kerana dia minat golf. Dan bila Mr Gopalajak, pasti Mr Gopal belanja. Sehubungan dengan itu, kami juga sering keluar
makan bersama, sama ada suami saya dan saya dengan Mr Gopal dan isterinya,
atau kami semua anak beranak.

Dalam hubungan ini, saya lihat Mr Gopal cuba sedaya upaya untuk berbaik baik
dengan saya. Saya pernah terangkan pada suami saya, tapi suami saya kata, jangan
merepeklah. Katanya, kan elok bos baik dengan kita. Jadi saya pun tak kisahlah.
Lagipun saya fikirkan Mr Gopal ada isteri dan ada anak, mungkin sekadar perasaan
saya saja.

Pada satu hari, saya telah menjemput suamisaya dari kelab golf. Kebetulan pula Mr
Gopal juga tidak bawa kereta, jadi dia tumpang kereta kancil kami. Semasa dalam

Mr Gopal jawab, ”Salmah suka ke kereta besar?” Saya sambil spontan jawab,
”mestilah” Kami semua ketawa. Dan saya menambah, ”jika Mr gopal bawa kereta
kecil ini, patah gearnya, kerana gearnya kecil”. Mr. Gopal kata ”oh…kalau macam itu,
Salmah mesti cubalah kereta besar, gear besar….. ” kami semua ketawa. Bila kamisampai rumah Mr Gopal, kami diajak masuk dahulu, tapi oleh kerana dah agak
lewat, kami minta diri mahu pulang. Kebetulan isteri Mr Gopal, Serena ada didepan
pintu, kami berbual sekejap sebelum pulang. Mr gopal terus beritahu Serena yang
keretakami ini walaupun kecil, tapi bersih. Dan dia menambah, ”tapi Salmah minatkereta besar”. Secara sepontan, Serena kata, bolehlah pinjam kereta besar saya tu,
kami semua ketawa dan balik.

Selang beberapa minggu, syarikat kami ada buat majlis makan malam diGenting
Highlands. Semua pekerja dijemput dan disamping itu, pekerja juga diberikan kupon
untuk sewa bilik setengah bayaran. Ramai pekerja yang ambil kesempatanbawakeluarga kesana. Saya juga tidak ketinggalan membawa keluarga saya, tapi
kebetulan suami saya tak dapat ikut kerana ada tugas penting dibank, maka saya
bawa anak anak saya dan orang gaji saya sahaja.

Masa majlis itu berjalan, saya tinggalkananak anak saya bersama orang gaji saya
dibilik.Setelahtamatmajlis itu, Mr Gopal dan isterinya Serena jemput sayasambungmakan dan minum dibiliknya. Mula mula saya keberatan, tapi apabila
dipujuk oleh Serena, saya setuju. Sebelum itu saya pergi kebilik saya dahuluuntukmelihat anak anak saya. Saya dapati mereka sudah tidur, manakala orang gaji saya
tengah menonton tv.

Sayapergi ketingkatatas,bilik VIP tempat Mr Gopal dan isterinya. Serenamembuka pintu dan saya masuk. Mr. Gopal duduk dikerusi merokok. Saya pun
duduk dan lepas itu pelayan hotel bawa makanan dan kami makan. Sambil kami
makan, banyaklah perbualan yang kami lakukan. Ada yang lucu, ada yang Sirius.
Tapi kami memang sering ketawa, seperti pertemuan lain. Selepas itu,MrGopal
minta diri untuk mandi, tinggallah saya dan Serena berbual.

Dalam perbualan kami berdua, Serena timbulkan kembali cerita kereta kancil kamiyang kecil itu. Kamiketawa Serena bertanya pada saya, adakah saya mahu cuba
kereta besar? Saya secara berseloroh kata, jika ada, kenapa tidak. Kami terus
ketawa. Tapi saya kata, untuk sementara ini, eloklah kancil saja. Lalu Serena sebutyang Mr Gopal ada sebut nak pinjam kereta kancil itu. Saya ketawa. Kata
saya”memang ada, tapi itu kereta suami saya”. Serena sambil tersenyum, tapi agak
tenang, tanya saya, ”jika Mr Gopalminat kereta Aziz, bagaimana?” Saya kurang
faham kata kata Serena, jadi saya tanya, ”apa maksud you, tak faham?”

Serena dengan muka agak sirius, tapi lemahlembutberkata, ”begini Salmah, MrGopalmahu pinjam hak Aziz, bukan kereta, tapi isterinya” Saya terperanjat dan

Dalam sayamasihkebingunganitu,Mr Gopal keluar dari dalam bilik air, hanya
berpakaian tuala mandi dipinggangnya. Kelihatan dadanya berbulu lebat. Walau pun
kulitMr Gopal ini hitam, tapi masih kelihatan bulu dadanya yang penuh. ApabilaSerena melihat saya agak sedikit terpegun melihat dada Mr Gopal, dia berkata pada
Mr Gopal, yang saya berminat mahu lihatkereta besar Mr Gopal. Tanpa segan
silunya, Mr Gopal tersenyum dan terus melucutkan tuala mandinya.

Saya agak terperanjat melihat kemaluan MrGopal yang terpacak dan seolah olah
menuju pada saya. Waktu itu kemaluan Mr Gopal cukup tegang dan keras. Saya
agak, macam 2 atau 3 kali ganda besarnya dari Aziz. Macam botol susu anak saya
dilihatnya. Agak khayal saya melihatnya. Maklumlahsebelum ini,sayacuma melihathak Aziz, atau anak lelaki saya. Atau pun dalam CD. Ini, didepan saya, terpacak
macam tiang bendera.

Serena bangun dan terus rapat pada Mr Gopal, sambil tangan Serena mengurut
kemaluanMrGopal. Bila dibuat urutan begitu, bertambah besar dan panjang
kemaluannya. Serena mencium pipi Mr Gopal dan juga dia tunduk dan menjilat
kemaluan suaminya didepan saya. Lepas itu, ditariknya badan Mr Gopal sambil
memegang kemaluan Mr Gopal, dan dibawanyanya berdekatan dengan saya.

”Salmah, you boleh cuba pegang, cubalah”, kata Serena. Saya macam terpaku dan
kelu. Tanpa saya sedari, tangan saya telah memegang kemaluan Mr Gopal, dan
terus mengurut kemaluannya. Serena hanya berdiri memerhatikan dengan
senyuman. Bila saya urut kemaluannya, saya rasa kemaluannya itu bertambah
tegang dan besar, macam tangan anak saya, saya rasakan. Lepas itu, Serena suruh
saya kulum. Saya seperti kena pukau, rterus ikut kehendak Serena. Tak termasuk
semuanya yang boleh saya kulum. Tersumbat padat mulut saya bila saya masukkan
dalam saya. Waktu itu saya sudah terlupa siapa saya. Saya asyik membelek
kemaluan Mr Gopal.

Kemudian Mr Gopal tarik tangan saya, dan saya berdiri. Mr Gopal memeluk saya danmencium pipi saya. Sambil dia berbuat demikian, saya terasa kemaluannya
berlanggar dengan tubuh saya. Saya benar benar bernafsu dan layu bila dicium
bertubi tubi. Dalam Mr Gopal cium saya, Serena telah membuka pakaian saya satu
persatu. Bila tubuh saya sudah bertelanjang bulat seperti Mr Gopal, Serena tarik
saya dan letakkan saya atas katil. Mr Gopal ikut sama dan dia terus meraba tetek
saya,menjilattubuhsayadanterus menjilat kemaluan saya yang sebelum ini
disentuh oleh Aziz seorang saja. Saya terus khayal dan lupa segala galanya. Saya
tidak ingat anak saya yang tidur dibilik berdekatan, suami saya dan siapa saya.MrGopal telah membuai saya dalam mimpi indah.

Mungkin dalam khayalan dan keseronokkan yang dibuat oleh Mr Gopal pada saya,
saya tidak kisah apa dilakukan mereka berdua. Sampailah Mr Gopal masukkan
kemaluan besarnya dalam kemaluan sempit saya. Memang sempit pada mulanya,
tapi atas kepakaran Mr Gopal, dia dapat masukkan semuanya dalam kemaluan saya.

Maka terjadilah persetubuhan pertama antara saya dengan lelaki lain yang bukansuami saya pada malam itu. Cukup pandai gerakkan Mr Gopal melayan tubuh saya,
kerana saya terus dibuai dalam khayalan.

Bukan sekadar Mr Gopal saja menikmati tubuh saya, tapi Serena sekali. Rupanya
Serena adalah jenis bisexsual. Kali pertama juga saya melakukandandilakukandengan seorang wanita.

Berbagai cara mereka lakukan pada saya pada malam itu. Kesemuanya saya terima
dengan sukarela. Saya biarkan tubuh sayadinikmati sepenuhnya oleh Mr Gopal dan
isterinya. Saya tak tahu entah berapa gelen air maniMr Gopal masuk dalam tubuh
sayapada malam itu. Entah berapa gelen pula yang saya minum melalui mulutsaya. Mr Gopal cukup bertenaga sekali. Bukan sekadar saya saja disetubuhinya, tapitermasuk Serena, dan dia masih mampu bertahan. Benar kata Serena, dia seorang
tak tahan melayan Mr Gopal. Malah kamiberdua pun, Mr Gopal masih gagah.

Saya sedar dari ‘mimpi’ saya bila terasa badansayaagak letih dan bila saya lihatjam, sudah hampir pagi. Saya minta diri untuk balik kebilik. Sebelum sayabalik,
sekali lagi Mr.Gopal menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan saya. Cukup
penat badan saya waktu itu. Kemaluan saya rasa melecet.Pedih dirasakan. Sampai
dibilik,sayamandi untuk membersih peluh dan juga air melekit ditubuh saya. Sayatidur dan hampir nak masuk tengah hari, baru saya terjaga.

Petang itu saya dan keluarga balik. Saya cukup serba salahbila bertemuAziz.Inginsaya ceritakan apa yang terjadi,tapisaya tak berani. Akhirnya saya diamkan saja
hal yang terjadi itu.

Selepas saya menyerahkan tubuh saya diGenting Highlands tempoh hari, perasaan
nafsu saya sering memuncak. Walaupun Aziz sering menyetubuhi saya, namun saya
rasa macam tak cukup. Bukan tak puas, tapirasa masih tak cukup. Tapi saya masih
dapatmelupakanhal hal tersebut bila berada bersama Aziz atau anak anak saya.
Tapi bila ada dipejabat, dan ternampak Mr Gopal, peristiwa yang berlaku itu kembali
datang pada saya. Saya seolah olah, terasa dirasuk olehkemaluan besar Mr Gopal.
Untuk tidak sering terasa gelisah, saya sentiasa menjauhkan diri dari dilihat ataumelihat Mr Gopal. Saya rasakan saya akan berjaya, tapi rupanya tidak.

Pada satu hari, Mr Gopal & Serena ajak saya dan Aziz makan tengah hari. Tahu
sajalah Aziz, dah jadi kawan baik, setuju saja. Mulanya saya agak keberatan, tapi,
saya pergi juga. Takut juga nanti Aziz marah ke, atau Serena kecil hati ke, atau pun
Mr, Gopal.

Waktu makan, kami semua berbual sepertibiasa. Ada juga Mr Gopal perli suami
saya yang kereta kecil itu best. Dia pernah bawa. Kalau boleh,dia nak bawa lagi.
Suami saya tidak begitu faham kata kata Mr Gopal, Cuma ketawa saja, bila kami
semua ketawa. Yang tahu saya, apa maksud Mr Gopal. Mr Gopal bila berkata
demikian akan jelling pada saya. Saya cuma diam saja.

Selepas makan, saya minta diri untuk kebilik air. Serena pun ikut sama.Bila sudahselesai,kami berdiri didepan cermin. Sambil membetulkan rambut, Serena berkata
”Salmah, lepas makan ini, nak ikut saya tak?”. Saya tanya, ”nak kemana?”. Serena

Hati saya mahu dan tak mahu. Saya cuma kata, tak tahulah. Tapi Serena kata
bolehlah, nanti dia akan buat cerita pada Aziz. Saya antara suka, tak suka, gembira
dan tak gembira. Macam mana punbila sayaingatkankemaluanMrGopal,
kemaluan saya berair. Serena tarik saya keluar dan kamimenuju kemeja. Azizdan
Mr Gopal yang sedang berbual. Kemudian Serena beritahu Aziz yang dia nak ajak
saya temankan nya pergishopping. Nanti dia akan hantar saya balik. Serena
memandang muka Mr Gopal dan beritahu Mr Gopaluntuk hantar kami ke shopping
Kompleks.

Aziz tanya saya”, okay ke?”. Saya kata, ”terserahlah, jika abang bagi, saya pergi”.
Dia kata”okaylah”. Kami berbual sedikit,lepas itu setelah Mr Gopal membayar,
kami semua keluar. Diluar coffee house, Mr Gopal minta nak pergi tanya sesuatu
direception sebelum ambil keretanya. Serena pula ajak saya melihat lihatbarangbarang dalam kedai diluar hotel itu. Aziz bila melihat keadaan sedemikian, minta diri
untuk balik.

Cukup pandai Serena dan Mr Gopal memainkan peranan untuk mengelakkan syak
wasangka Aziz. Bila kami lihat kereta Azizdahagakjauh,Serenaterus ajaksayanaikkebilikditingkatatas.Sampai dibilik, saya lihat Mr. Gopal sudah ada didalam
bilik. Dipeluknya saya sambil berkata “untungnya saya hari ini, dapat naik lagi sekali
kereta kecil Aziz. Saya diamkan saja, Cuma senyum sedikit. Begitu
juga Mr. Gopal, tersenyum saja.

Mr. Gopal datang pada saya dan menarik tangan saya. Dipeluknya saya dan lepas itu
menolak saya atas katil. Tangannya merayap keseluruh tubuh saya. Saya
membiarkansaja. Selepas itu, tangannya merayap sampai kebawah, dan sambilmulutnya mencium muka saya, tangannya menggosok kemaluan saya dari luar kainsaya. Saya mulai bernafsu dan menggeliat dibuatnya.

Bila Mr Gopal pegang badan saya untuk menanggalkan baju saya, saya lihat Serena
sudah bertelanjang bulat, dan sedang merangkak atas katil berdekatan saya. Satu
persatu baju saya dibuka oleh Mr Gopal dan saya dah tak ingat apa apa lagi. Bila
tubuh saya dah bertelanjang bulat, Mr Gopal bangun untuk menanggalkan
pakaiannya. Jelas saya lihat kemaluannya yang sedang membengkak dan tegang.
Sambil itu, saya terasa tetek saya dihisap oleh Serena.

Mr. Gopal setelah terlanjang bulat, tidak membuang masa. Dia terus Membuka kaki
saya dan menuju mukanya kekemaluan saya. Saya sememangnya sudah longlaidan
lemah, bila kedua dua suami isteri ini mengerjakan tubuh badan saya.

Sekali lagi petang itu saya disetubuhi oleh Mr Gopal. Sekali lagi sayamenyerahkantubuh saya diratah oleh lelaki lain. Sayadengan relanya menyerahkan tubuh saya
dipermainkan dengan apa cara sekalipun oleh Mr Gopal. Seperti mana diGenting,
bukan hanya Mr. Gopal, tapi isterinya juga menikmati tubuh saya ini dengan sepuas
puasnya.

Sudah hampir senja baru saya pulang kerumah. Saya bawa sedikit buah buahan
untuk anak anak saya dan juga untuk menunjukkan pada Aziz saya pergi shopping.

Sejak hariitu, Mr. Gopal sudah beraniuntuk mengajak saya, sama ada bersama
Serena atau dia sendiri. Tapi banyak kali dia seorang saja, tanpa Serena. Kadang
kadang, dia ajak saya waktu makan tengah hari, atau petang waktu balik pejabat
atau hari Sabtu. Berbagai alasan saya perlu berikan sama ada pada suami saya jika
lambat pulang, atau kawan kawan pejabat jika saya keluar waktu pejabat.

Mr.Gopal juga sering ‘menipu’ Aziz bila dia hendakkan saya. Contohnya dia akan
aturkan permainan golf bersama Azizdan rakan rakan yang lain. Tapi bila mahu
main, saya akan talipon dia, dan dia akan beritahu Aziz serta rakan lain ada hal,
perlu balik kepejabat. Pada hal, dia jumpa saya disebuah hotel dan bermain ‘golf’
dengan saya.

Selain dari itu, ada juga Mr. Gopal minta saya melayan tetamuyangdatangdari luar
negeri yang ada urusan dengan syarikat kami. Tapi tidak selalu dan tidaklah ramai.
Yang selalu menikmati saya adalah Mr. Gopal saja. Sehingga hari ini, suami sayatidak tahu yang saya menyerahkan harta miliknya pada orang lain.

Dari masa kesemasa, saya sudah boleh dianggap menjadi ‘isteri’ Mr. Gopal, cuma
tidak sah sahaja. Boleh dikatakan, setiapminggu, sekurang kurangnya 3 kali saya
ditiduri oleh Mr. Gopal. Dan Mr Gopal pula lebih banyak bersetubuh dengan saya,
daripada suami saya Aziz. Jika awal dahulu saya ragu ragu akan kebesaran
kemaluan Mr. Gopal untuk memasuki kemaluankecil saya,tapi lama kelamaan,
sudah jadi biasa.

Selaindari berjaya menikmati tubuhsaya, Mr. Gopal juga telah memberi sayabanyak kemudahan sampingan ditempat kerja. Tapi semuanya diberikan dengan
begitu cermat, hingga tidak ada siapa yang tahu atau mempunyai syak wasangka.
Baru baru ini, terdapat kekosongan dalam jawatan setiausaha Pengarah Urusan.
Secara kebetulan, setiausaha yang terdahulu minta berhenti kerana mengikut
suaminya yang bertukar keSarawak.

Mr. Gopal, sebagai Pengarah Urusan, diam diam minta saya memohon jawatan
tersebut dan setelah dibuat temuduga, bersama pemohon pemohon yang lain, saya
berjaya. Bagi semua teman sekerja, saya dapat jawatan itu kerana kekosongan dan
juga atas kemampuan saya. Tidak siapa tahu Mr. Gopal memainkan peranan juga
untuk memasukkan saya dalam jawatan tersebut. Jadijika dahulu saya hanya
melihat atau jumpa Mr. Gopal kadang kadang, tapi sekarang, boleh dikatakan setiap
hari. Saya juga bebas untuk masuk kebilik Mr Gopal bila bila saja.

Bukan sahaja jawatan setiausaha, Mr. Gopal juga membelikan saya kereta. Untuk
mengelakkan syak wasangka oleh orang, termasuk suami saya, maka saya membuat
pinjaman syarikat untuk membeli kereta tersebut. Gaji saya dipotong setiap bulan
sebagai ansuran. Tapi Mr. Gopal masukkan juga duit dalam akaun saya setiap bulan
untuk menggantikan gaji saya dipotong, Cuma gantiannya lebih dari yang dipotong.
Kecuali hubungan saya dengan Mr. Gopal, saya tetap seperti dahulu. Tiada
perubahan, sama ada dipejabat, mahu pun dirumah. Dengan itu, tidak siapa yang
tahu apa yang saya lakukan. Aziz juga masih berkawan rapat dengan Mr. Gopal dan
sering main golf bersama.

Baru baru ini, seorang pelabur dari Amerika Syarikat telah datang kepejabat Mr.
Gopal.Beliauini sering datang keMalaysia dan telah banyak membantu syarikatkami. Selain dari seorang pelabur, dia sudah jadi kawan baik Mr.Gopal.Selalunya,
setelah berbincang dan bermesyuarat, Mr. Gopal,pada malamnya akan
membawanyabersiar siar diibu kota. Tapi kali ini dia teringin untuk ke PulauLangkawi. Mr. Gopal bertanya dengan saya jika boleh saya temankan tetamu itu.
Kebiasaannya Mr. Gopal sendiri akan bawa tetamunya bersiar siar, tapi kali ini olehkerana tetamu mahu keLangkawidan menginap bermalam disana, dan secara
kebetulan waktu itu Mr Gopal ada urusan lain, dia minta saya untuk temankannya.

Saya pasti Aziz tidak akan membenarkan saya pergi keLangkawi untuk bermalam,
apakan lagi dengan seorang lelaki. Saya beritahu pada Mr. Gopal, tapi dia kata biar
dia sendiri beritahu Aziz. Mr. Gopal tipuAziz, kononnya yang saya temankan itu
wanita, jadi Aziz tidak ada keberatan. Kami berangkat keLangkawi pada sebelah
paginya naik pesawat dan bila sudah sampai, kami sewa kereta untuk pergimelawat
tempat tempat bersejarah dan juga membeli belah. Pada petangnya, kami balik
kehotel, untuk beritirehat dan bertemu kembali pada waktu makan malam.

Pada malamnya, kami makan dicoffeehouse dan lepas itu, kami beredar keniteclub
dihotel tersebut. Waktu menari, Mr. Peter sentiasa memegang saya kuat kuat dan
ada ketikanya mencium saya. dipipi. Kami berbual bual dan secara spontan, Mr.
Peter ajak saya kebiliknya. Saya cuma diam saja dan tersenyum.

Mr.Peter menarik tangan saya dan terus naik keatas dan menuju kebiliknya. Dalam
bilik,Mr.Peter tidakmembuang masa dan terus mencium saya sambil mengusap
belakang saya. Saya terasa kemaluan tegangnya menekan dibadan saya. Saya mulaikhayal. Ciuman itu berjalan beberapa minit, dan sementara dia mencium saya,
tangan nya terus meramas badan saya termasuk tetek saya. Kemudian dengan
perlahan tapi tertib, dia membuka baju saya dan terus meramas tetek saya.
Dicabutnya baju dalam saya, dan terus mencium putting tetek saya.

Kemudian, Mr Peter membuka bajunya, dan saya terpegun melihat dadanya yang
bukan saja berbulu, tapi tegap dengan otot otot yang solid. Lepas itu dia membuka
seluarnya, dan terpacak kemaluannya yang tegang. Rupanya dia tidak memakai
seluar dalam. Kemaluannya tidak sepanjang Mr. Gopal, tapi tebal dan bulat macam
botol susu.

Akhirnya Mr Peter menanggalkan kainsarung saya dan juga seluar dalam saya dan
sayakinibertelanjangbulat,berdiri dihadapan seorang mat sallih yang akanbersetubuh dengan saya, seorang lagi lelaki yang bukan suami saya.

Selepas itu, Mr Peter berpusing dan meletakkankemaluannya atas kemaluansaya.
Sedikit demi sedikit dimasukkannya kemaluannya dalam kemaluan saya dan bila dahhabis masuk, dia dengan gagah menyetubuhi saya.

Saya sudah lupa segala galanya. Yang saya tahu adalah nikmat keseronokkan yang
diberikan oleh Mr. Peter. Laju dan laju dihayunnya kemaluannya dalam kemaluan
saya ini dan saya pula terus mengerang dan memeluk tubuhnya dengan kuat. Bilasaya terasa yang Mr. Peter sudah mahu keluar, saya tekan punggungnya dengan
kuat agar kemaluannya terus masuk menjunam dalam kemaluan saya. Pancutan
demi pancutan air mani Mr. Peter masuk dalam kemaluan hak Aziz ini. Saya cuma
menyerah dan terpekik keseronokkan.

Selepas itu, kami berbaring atas katil. Mr. Peter minta agar saya tidur saja dalam
biliknya danesokbolehbalik. Saya hanya mengangguk, lagi pun saya memangmalas mahubergerak.Malam itu entah berapa kali Mr. Peter meratah tubuh saya ini,
kerana bila saya sudah antara sedar dan tidak, Mr. Peter ada saja yang
dilakukannya. Jika tidak menghisap kemaluan saya, dia akan hisap tetek saya.

Esoknya kami tidak keluar kemana mana sementara tunggu untuk check out sebelah
petangnya. Mr. Peter datang kebilik saya dansekali lagi dia meratahdagingmentahkepunyaanAzizini. Ada ketikanya, saya sedang bercakap dengan Aziz melalui hpsaya, tapi Mr. Peter sedang dengan rakus menjilat kemaluan saya. Kemaluan Mr.
Peter ini,seolah olah tak mahu turun. Akan terpacak sahaja, walaupun saya dah
sedut semua airnya. Siang itu pun entah berapa kali Mr. Peter setubuhi saya.

Petang itu kami balik keKL. Sementara Mr. Peter terus kehotelnya, saya terus balik
kerumah saya dengan leteh sekali. Sampaidirumah, saya beritahu Aziz saya letih
bawa tetamu itu bersiar siar diLangkawi. Aziz mengganguk saja.

Kalau lah dia tahu, letih kenapa?
Visits: 331919


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top