peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on en.peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

Isteri Curang | cerita.seks.3



Isteri Curang

Dalam bilik sebuah hotel mewah diibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil,
bertelanjang bulat, dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua dua
kakinya itu, terdapat seorang lelaki, juga bertelanjang bulat, sedang menjilatkemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu, dan ada ketikanya
dia menekankepala lelaki itu agar lebih rapat dengan kemaluannya. Lelaki itudengan begitu rakus menjilat, dan mengigit manja kemaluan wanita itu. Ada
ketikanya wanitaituterjeritkeseronokkanbila lelaki itu menjilat lebih dalam dalam
kemaluan wanita itu.

Setelahagak lama begitu, lelaki itu naik atas badan wanita itu, dan bila berdekatandengan muka wanita itu, wanita itu seolah olah sudah tahu maksudnya. Dengan
serta merta wanita itu menghulurkan tangannya dan menarik kemaluan lelaki itu dan
terus memasukkan dalam mulutnya. Wanita itu terus menjilat dan mengulum
kemaluan lelaki itu dan ada ketikanya lidah wanita itu menjilat kedua dua telur lelakiitu. Lelaki itu sambil merengekkesedapan, tangannya terus meramas tetek wanita
itu.

Kemudianlelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita itu, dan merangkak
balik kebawah, sambil memegang kemaluannya, meletakkan atas bibir kemaluan
wanita itu. Dengan perlahan dan gagahnya, dia menolak kemaluannya itu sedikit
demi sedikit masuk dalam kemaluanwanita itu. Ada ketikanya dia tarik semula
keluar dan lepas itu dia masukkan balik.Wanita itu merengek dengan kuatnya.
Dengan gerakkan yang pantas, lelakiitu menjunamkan semula kemaluannya dalam
kemaluan wanita itu dan terus menyetubuhi wanita itu. Mula mula perlahandanlama kelamaan dengan begitu laju. Kedua duanya terjerit kesedapan dengan wanita
itu memeluk badan lelaki itu dengan kuat sekali.

Ada ketikanya wanita itu diatas, dan ada masanya dibawah. Berbagai cara mereka
lakukanatas katil itu. Bila sudah tak tertahan lagi, lelaki itu memeluk badan wanitaitudengan kuatnya, dan dengan hentakkan yang kuat, lelaki itu menembak pancutan
demi pancutan dalam kemaluan wanita itu. Wanita itu dengan penuh bernafsu
menekankan punggung lelakiitu pada tubuhnya, sambil kedua dua kakinya
berselang atas punggung lelaki itu. Bila kedua duanyadahsampai.,lelakiitutertiarap atas tubuh wanita itu. Mereka memeluk antara satu sama lain dengan
begitu kuat sekali.

Kemudian, lelaki itu bangun dan masuk bilikair,sambil wanitaitumasihterlentangatas katil serta menarikkainselimutmenutup badannya yang bogel itu. Tidak lama
kemudian, lelaki itu keluar dari bilik air, memakai tuala mandi dipinggangnya.

Dia menghampirikatilserta menanggalkan tuala mandinya dan terus berbogel,
berdiri ditepi katil. Wanita itu menoleh padanya, dan terus bangun. Sambil duduk
atas katil, wanita itu memegang kemaluan lelaki itu, mengurut dan menjilat.
Kemudian dimasukkannya dalam mulutnya dan terus menggulum. Lama juga wanita
itu menggulum serta menjilat disekitar kemaluan lelaki itu. Akhirnyalelakiitumemegang kepala wanita itu dan terus memancutkan air maninya dalam mulut
wanita itu. Wanita itu terus menghisap dengan kuatnya sambiltangannya
memegang punggung lelaki itu.
Agak beberapa minit kemudian, lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita
itu. Wanita itu terus bangun dan masuk kebilikair,sambil lelakiitumenariktuala

Wanita itu terus keluar hotel dan turun kebawah hotelserta menahan teksi.
Kemudian teksi itu keluar dari kawasan hotel dan keluar dari kawasanibukotaserta
menuju kekawasan perumahan. Sampai pada sebuah rumah, teksi itu berhenti, dan
wanita itu turun. Wanita itu membuka pintu pagar dan kemudian masuk kedalam
rumah.

Dalam rumah itu terdapat 2 orang kanak kanak dan seorang lelaki sedang menonton
tv. Bila wanita itu masuk, kanak kanak itu melihatnya laluberteriak“emakbalikhei,
emak balik”. Lelaki itu punmenoleh pada wanita itu.

Wanita yang dipanggil oleh kanak kanak itu emak ada lah saya, Salmah, berumur 29
tahun. Kanak kanak itu adalah anak saya, yang tua berumur 5 tahun, seorang lelaki,
dan yang kedua, perempuan, berumur 3 tahun. Yang lelaki itu adalah suami saya
Aziz, berumur dalam 30an.

Yang dihotel tadi siapa? Dia adalah Mr Gopal, seorang lelaki keturunan India,
Pengarah Urusan syarikat saya bekerja . Apa yang kami lakukan tadi, bukanlah kaliyang pertama. Saya tak terkira berapa kali Mr Gopal ratah tubuhsayaini.Ada
ketikanya, bukan Mr Gopal saja yang dapat menjunamkan kemaluannya dalam
kemaluan saya ini, tapi kenalan kenalannya yang lain juga telah menjamah tubuh
saya ini.

Kenapa perkara ini terjadi, adalah diluar jangkaan saya. Saya dan suami saya adalah
pasangan yang bahagia. Kami mempunyai segala galanya. Suami saya adalah suami
dan ayah untuk anak anak saya yang penyayang. Kami ada rumah, ada orang gaji.
Ada kereta, walaupun kereta kancil.Suamisaya bekerja sebagai pegawai bank. Saya
sayangkan suami saya dan anak anak saya.

Mungkin puncanya saya menyerahkan tubuh saya ini pada orang lain kerana sayasendiri. Sejak Mr Gopal dipindahkan jadi Pengarah Urusan atau bos saya, saya dapat
melihat bahawa Mr Gopal mempunyai keinginan pada diri saya. Tapi saya tidak ambil
kisah akan hal ini.

Selain dari bos saya, Mr Gopal juga kenal dengan suami saya, kerana akaun syarikatdan juga gaji pekerja pekerja syarikat dibayar melalui bank tempatsuami sayabekerja.Bukanitusaja,Mr Gopal sering menjemput suami saya pergi main golfbersama. Ini mengembirakan suami saya kerana dia minat golf. Dan bila Mr Gopalajak, pasti Mr Gopal belanja. Sehubungan dengan itu, kami juga sering keluar
makan bersama, sama ada suami saya dan saya dengan Mr Gopal dan isterinya,
atau kami semua anak beranak.

Dalam hubungan ini, saya lihat Mr Gopal cuba sedaya upaya untuk berbaik baik
dengan saya. Saya pernah terangkan pada suami saya, tapi suami saya kata, jangan
merepeklah. Katanya, kan elok bos baik dengan kita. Jadi saya pun tak kisahlah.
Lagipun saya fikirkan Mr Gopal ada isteri dan ada anak, mungkin sekadar perasaan
saya saja.

Pada satu hari, saya telah menjemput suamisaya dari kelab golf. Kebetulan pula Mr
Gopal juga tidak bawa kereta, jadi dia tumpang kereta kancil kami. Semasa dalam

Mr Gopal jawab, ”Salmah suka ke kereta besar?” Saya sambil spontan jawab,
”mestilah” Kami semua ketawa. Dan saya menambah, ”jika Mr gopal bawa kereta
kecil ini, patah gearnya, kerana gearnya kecil”. Mr. Gopal kata ”oh…kalau macam itu,
Salmah mesti cubalah kereta besar, gear besar….. ” kami semua ketawa. Bila kamisampai rumah Mr Gopal, kami diajak masuk dahulu, tapi oleh kerana dah agak
lewat, kami minta diri mahu pulang. Kebetulan isteri Mr Gopal, Serena ada didepan
pintu, kami berbual sekejap sebelum pulang. Mr gopal terus beritahu Serena yang
keretakami ini walaupun kecil, tapi bersih. Dan dia menambah, ”tapi Salmah minatkereta besar”. Secara sepontan, Serena kata, bolehlah pinjam kereta besar saya tu,
kami semua ketawa dan balik.

Selang beberapa minggu, syarikat kami ada buat majlis makan malam diGenting
Highlands. Semua pekerja dijemput dan disamping itu, pekerja juga diberikan kupon
untuk sewa bilik setengah bayaran. Ramai pekerja yang ambil kesempatanbawakeluarga kesana. Saya juga tidak ketinggalan membawa keluarga saya, tapi
kebetulan suami saya tak dapat ikut kerana ada tugas penting dibank, maka saya
bawa anak anak saya dan orang gaji saya sahaja.

Masa majlis itu berjalan, saya tinggalkananak anak saya bersama orang gaji saya
dibilik.Setelahtamatmajlis itu, Mr Gopal dan isterinya Serena jemput sayasambungmakan dan minum dibiliknya. Mula mula saya keberatan, tapi apabila
dipujuk oleh Serena, saya setuju. Sebelum itu saya pergi kebilik saya dahuluuntukmelihat anak anak saya. Saya dapati mereka sudah tidur, manakala orang gaji saya
tengah menonton tv.

Sayapergi ketingkatatas,bilik VIP tempat Mr Gopal dan isterinya. Serenamembuka pintu dan saya masuk. Mr. Gopal duduk dikerusi merokok. Saya pun
duduk dan lepas itu pelayan hotel bawa makanan dan kami makan. Sambil kami
makan, banyaklah perbualan yang kami lakukan. Ada yang lucu, ada yang Sirius.
Tapi kami memang sering ketawa, seperti pertemuan lain. Selepas itu,MrGopal
minta diri untuk mandi, tinggallah saya dan Serena berbual.

Dalam perbualan kami berdua, Serena timbulkan kembali cerita kereta kancil kamiyang kecil itu. Kamiketawa Serena bertanya pada saya, adakah saya mahu cuba
kereta besar? Saya secara berseloroh kata, jika ada, kenapa tidak. Kami terus
ketawa. Tapi saya kata, untuk sementara ini, eloklah kancil saja. Lalu Serena sebutyang Mr Gopal ada sebut nak pinjam kereta kancil itu. Saya ketawa. Kata
saya”memang ada, tapi itu kereta suami saya”. Serena sambil tersenyum, tapi agak
tenang, tanya saya, ”jika Mr Gopalminat kereta Aziz, bagaimana?” Saya kurang
faham kata kata Serena, jadi saya tanya, ”apa maksud you, tak faham?”

Serena dengan muka agak sirius, tapi lemahlembutberkata, ”begini Salmah, MrGopalmahu pinjam hak Aziz, bukan kereta, tapi isterinya” Saya terperanjat dan

Dalam sayamasihkebingunganitu,Mr Gopal keluar dari dalam bilik air, hanya
berpakaian tuala mandi dipinggangnya. Kelihatan dadanya berbulu lebat. Walau pun
kulitMr Gopal ini hitam, tapi masih kelihatan bulu dadanya yang penuh. ApabilaSerena melihat saya agak sedikit terpegun melihat dada Mr Gopal, dia berkata pada
Mr Gopal, yang saya berminat mahu lihatkereta besar Mr Gopal. Tanpa segan
silunya, Mr Gopal tersenyum dan terus melucutkan tuala mandinya.

Saya agak terperanjat melihat kemaluan MrGopal yang terpacak dan seolah olah
menuju pada saya. Waktu itu kemaluan Mr Gopal cukup tegang dan keras. Saya
agak, macam 2 atau 3 kali ganda besarnya dari Aziz. Macam botol susu anak saya
dilihatnya. Agak khayal saya melihatnya. Maklumlahsebelum ini,sayacuma melihathak Aziz, atau anak lelaki saya. Atau pun dalam CD. Ini, didepan saya, terpacak
macam tiang bendera.

Serena bangun dan terus rapat pada Mr Gopal, sambil tangan Serena mengurut
kemaluanMrGopal. Bila dibuat urutan begitu, bertambah besar dan panjang
kemaluannya. Serena mencium pipi Mr Gopal dan juga dia tunduk dan menjilat
kemaluan suaminya didepan saya. Lepas itu, ditariknya badan Mr Gopal sambil
memegang kemaluan Mr Gopal, dan dibawanyanya berdekatan dengan saya.

”Salmah, you boleh cuba pegang, cubalah”, kata Serena. Saya macam terpaku dan
kelu. Tanpa saya sedari, tangan saya telah memegang kemaluan Mr Gopal, dan
terus mengurut kemaluannya. Serena hanya berdiri memerhatikan dengan
senyuman. Bila saya urut kemaluannya, saya rasa kemaluannya itu bertambah
tegang dan besar, macam tangan anak ...


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top