peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on en.peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

Koleksi oh 2 | cerita.seks.3



Koleksi oh 2

Salam sejahtera kepada para pembaca sekalian. Cerita yang akan dipaparkan ini merupakan sebuah kisah rogol
yang pasti akan membuatkan anda semua merasa kepanasan dan keghairahan yang amat sangat. Kisah ini berlaku
kepada 4 orang siswi malang dari sebuah Universiti terkemuka di negara kita.
Rahimah, Mastura, Ayu dan Rohana merupakan pelajar jurusan Pengajian Islam tahun akhir dan mereka menyewa
sebuah rumah teres berhampiran dengan tempat pengajian mereka. Boleh dikatakan mereka ini semuanya cantik-
cantik belaka dan mempunyai rupa paras yang mampu membuatkan setiap lelaki memandang 2 kali apabila melihat
mereka terutamanya Rahimah yang amat anggun itu dan mempunyai muka ala-ala kacukan Arab.
Walaubagaimanapun mereka semuanya amat pandai menjaga diri dan kesopanan gadis melayu dengan sering
memakai baju kurung/jubah yang sopan serta tidak pernah keluar malam melainkan ada kelas dan juga keluar
dengan lelaki adalah jauh sama sekali. Ini kerana mereka semua lahir di dalam keluarga yang baik-baik dan alimdan sentiasa mengingati pesanan orang tua mereka yang sering memberi peringatan agar pandai menjaga diri di
tempat orang.
Memendekkan cerita, mereka telah diperhatikan oleh seorang perogol bersiri yang amat licik dan kejam iaitu
Maniam ! Maniam yang kebetulan tinggal di kawasan projek perumahan di situ merupakan kaki pecah rumah,
peras-ugut, samseng, perogol dan juga pembunuh kejam yang sangat dikehendaki oleh polis. Beliau amat pandai
menyamar dan menukar identitinya daripada ditangkap polis dan dalam menjalankan kegiatan jahatnya. Baru-baru
ini beliau telah merogol seorang seorang gadis melayu apabila dia memecah masuk sebuah rumah yang
dirompaknya. Kegiatannya itu disertai oleh 3 orang lagi rakannya iaitu Agus (rakyat Indon), Kumar dan Ali (rakyat
Bangladesh). Mereka digelar GENG ROMPAK & ROGOL !!!
Hendak dijadikan cerita hari itu hari sabtu malam Ahad dan jiran-jiran sebelah Rahimah tidak ada di rumah kerana
keluar balik ke kampung dan lain-lain aktiviti maklumlah hari Isninnya nanti juga hari cuti. Hal ini disedari oleh
Maniam yang memang telah lama menunggu kesempatan ini. Agus dan Ali telah menyamar sebagai orang buta dan
meminta sedekah untuk masuk ke dalam rumah mereka ! Lakonan mereka memang amat menjadi dan ketika itu
Rohana membuka pintu dan ingin mengambil wang di dalam biliknya. Pada ketika itu Rahimah dan Mastura
sedang bersembahyang di dalam bilik mereka dan Ayu sedang lena di bilik sebelah. Apabila keluar sahaja dari
biliknya, Rohana amat terkejut kerana terdapat 4 orang lelaki yang bengis sedang memegang pistol dan pisau dan
pintu rumahnya telahpun dikunci ! Rohana terkedu dan rasa hendak pitam. Diam ! arah Maniam kepada Rohana,
kalau engkau nak selamat jangan cuba menjerit. Mana yang lain ??? tanya Maniam. Rohana yang mengigil-gigil
ketakutan menunjukkan ke arah dalam bilik.
Maniam dan Agus terus meluru masuk ke dalam bilik Rahimah sementara Kumar masuk ke dalam bilik Ayu.
Rahimah dan Mastura yang baru lepas bersembahyang Isyak itu telah ditarik keluar dan Ayu ditarik keluar oleh
Kumar. Mereka diarahkan diam dan tidak menjerit. Kelihatan mereka berempat amat takut dan kelihatan pucat lesi
memandang wajah-wajah ganas penjenayah ini. Rahimah terketar-ketar memberanikan dirinya bertanya...aa apa
yang kamu semua mahu. Kami bukannya ada wang.err err kalau awak nak jugak ambillah apa yang ada.kata
Rahimah lagi. Sambil ketawa Maniam menjawab.kami tahu korang tak ada wang pasal korang student, tapi kami
bukan mahukan wang..kami semua dah banyak wang !!! hahahaha gelak Maniamlagi. Ja...jadi.jadi apa yang kamusemua mahu huh..? Tanya Rahimah lagi yang ketika itu masih memakai telekung sembahyang.Hahahaha kami
mahukan apa yang semua lelaki lelaki lain mahukan dari kamu semua jawab Maniam sambil menjelirkan lidahnya
dengan buas.Kami mau tubuh gebu kamu semua, hahahahahahaha !!!!! gelak mereka bersama-sama.
Terkejut anak-anak gadis itu apabila mendengar kata-kata Maniam itu. Barulah mereka sedari yang lelaki-lelaki itu
ingin merobek dara kesucian mereka. Dara yang mereka pelihara dengan baik selama ini akan diserahkan secara
tidak rela kepada penjenayah-penjenayah ini. Tidak..! jangan apa-apakan kami sampuk Ayu.Kami akan beri semua
wang dan barang kemas kami dan kami tak akan report polis..Ambillah semuanya asalkan jangan apa-apakan
kami..Penjenayah 2 itu ketawa !! hahahahhaa Bukankah aku dah kata aku tak mahu wang, kami dah banyak wang,
kami nak bogelkan dan rogol kamu semua !!! Aku mahu kamu semua telanjang bulat dan hisap batang konek kamisemua. Ingat..!! sesiapa yang menjerit atau melawan akan aku potong kepala dia dengan pisau niee...!!!! Paham !!!!
tengking Maniam.rakan-rakan Maniam semuanya sudah mengeletar-geletar dan naik batang konek mereka apabila
melihat bakal mangsa mereka mengangguk kepala mereka tanda takut dan pasrah.
Bagusss.bagus..kalau kamu semua dengar kata dan memberikan kerjasama, kerja ini akan jadi lebih senang.
Lagipun kamu semua sudah tidak ada pilihan...hahaaahaahahahah..Sekarang biar kita mulakan permainan
ini..Kumar !! arah Maniam, macam biasa engkau rakam dulu semua, nanti giliran kau pulak okeh...Baik bos..jawab
Kumar yang sudah masak dengan tugasnya sebagai jurukamera filem lucah arahan Maniam. Kamera itu telah
banyak berjasa merakam gambar mangsa-mangsa rogol Maniam dan rakan-rakannya dan kamera itu jugalah yang


Sudah tuh sayang, berhenti menari..sekarang kita bersenang-senang pulak yea. Maniam pun menarik Iza dan
membaringkannya !!! Bibir Iza dicium rakus, buah dadanya dipicit-picit menyebabkannya menangis teresak-esak.
Kini Maniam menghalakan kerakusannya kelubang cipap Iza pula. Sambil menarik kaki Iza, dia pun cuba untuk
menjilat kelentit Iza tetapi telah ditendang oleh Iza. Aduhh !!! jerit Maniam, celaka punya perempuan, berani kau
yea !!! tengking Maniam. Iza sama sekali tidak rela cipapnya di hisap oleh Maniam. Pegang dia, arah Maniamkepada Ali. Biar aku ajar dia kali nie..hahahhaah. Ali pun segera menjalankan tugasnya. Dia pun memegang tangan
Iza dan memusingkannya kebelakang menyebabkan Iza menjerit kesakitan. Tolong lepaskan aku, jangan buat aku
macam nie, aduhh tolonglah..rayuan Iza hanya menambahkan gejolak nafsu Maniam, suara Iza yang lembut
merayu itu mampu merangsang sesiapa sahaja yang mendengarnya. Kini cipap Iza telah terbuka luas, dan clupppp
sruppppp plakk plakkk terdengar bunyi jilatan-jilatan ganas Maniam di bibir pantat Iza. Mengeliat-geliat Iza
dilakukan begitu.
Seronok sungguh Maniam menjilat cipap Iza maklumlah Iza mempunyai cipap yang bersih dengan bulu-bulunya
yang sentiasa dicukur dan nipis. Cipapnya yang kemerahan itu menambah gejolak nafsu Maniam. Habis cipap Iza
di penuhi dengan air liur Maniam. Ali yang memegang Iza pula tidak dapat mengawal nafsunya lagi langsung
meramas-ramas buah dada Iza dan mencium-cium seluruh tubuh Iza !! Tentangan dan rayuan Iza kini semakin
perlahan dan dia kini pasrah mengikut semua kehendak Maniam, namun airmatanya terus mengalir.
Maniam kini membuka semula seluar dalamnya dan mengeluarkan koneknya yang menegang keras dan hitam itu.
Terkejut Iza melihatnya, sungguh dia tidak dapat bayangkan konek itulah yang akan menembusi daranya itu
!!!Maniam kini semakin bernafsu, plakkk koneknya menembusi masuk ke dalam cipap Iza yang sempit itu.
Huhhhh uhhh ermmm aduhh tolong, raung Iza, apabila konek Maniam masuk ke dalam cipapnya. Berdecap-decup
bunyi konek Maniam menusuk masuk ke dalam lubang Iza semakin lama semakin pantas dan Iza mula berpeluh-
peluh dan tubuh putihnya itu semakin longlai dan tidak mampu melawan dan hanya mengikut sahaja henyakan-
henyakan padu konek Maniam. Jari-jemari Maniam pula tidak puas-puas meraba-raba buah dada Iza dan bibir Iza
yang mungil itu membuatkan Iza semakin tengelam dalam pangkuan Maniam !
Tolonglah.jgn buat saya macam nie, saya dah tak tahan nie...ohh...rayu Iza lagi kepada Maniam. Nampaknya
Maniam tidak mengendahkan rayuan Iza. Hahahha, rayuan kau sungguh menghairahkan aku, jerit lagi !! aku suka
jeritan kau..hahahahah. Maniam seterusnya memegang Iza dan kemudian mendudukkannya betul-betul di
hadapannya. Maniam pun terus mencium bibir Iza dan meramas-ramas buah dada Iza dengan ghairah. Muka
Ustazah Iza yang suci bersih itu kini dinodai dengan air liur Maniam yang membasahi seluruh muka dan tubuhnya.
Kemerah-merahan muka Iza apabila diperlakukan sedemikian rupa. Maruah dirinya kini dipunyai oleh Maniamsepenuhnya, Maniam boleh melakukannya dengan apa cara sekalipun walaupun ianya tidak disukai oleh Iza.
Maniam seterusnya membaringkan Iza lalu mengusup-gusup bibir cipap Iza yang merah dan berbulu nipis itu. Dia
pun memasukkan senjatanya yang amat besar itu ke dalamlubang cipap Iza sekali lagi membuatkan Iza tersedu-
sedu menangis. Berdecup-decup bunyi cipap Iza ditutuh oleh Maniam sehingga Iza tidak tertahan lagi lalu dia pun
karam dan mengeluarkan cecair air mazinya dengan agak banyak sekali. Maniam pun turut karam bersama-sama
dan memancutkan air maninya yang agak banyak itu ke dalam lubang Iza. Bulu cipap Iza kelihatan melekit-lekit
dengan air mazinya dan air mani Maniam. Iza merasa sungguh malu sekali berada dalam keadaan yang demikian
tetapi apakan daya dia terpaksa melakukan demikian untuk keselamatan nyawa mereka. Iza pun menutup cipapnya
itu dengan tangannya dan merangkak dari situ sambil menangis teresak-esak.
Hahahaha giliran siapa pula lepas ini, oooo ada sorang lagi gadis ayu di sana tu, kata Maniam sambil menunjuk
jarinya ke arah Syuhada yang mengigil-gigil ketakutan. Syuhada yang menekup buah dadanya yang membonjol
keluar itu dengan sebelah tangan dan cipapnya dengan tangan satu lagi. Dia merasa amat malu untuk menunjukkan
tubuhnya itu, lebih-lebih lagi di khayalak ramai ! Kamu semua boleh berpesta dengan mereka sekarang !!! arah
Maniam kepada rakan-rakannya. Terkejut betul mereka semua mendengar arahan itu, Iza dan Imah masih dalamkeletihan kerana baru lepas dikerjakan oleh Maniam dan sekarang mereka akan dipaksa melayani 3 orang lagi



Sally

Aku kenal Sally ni waktu dia jumpa aku nak minta sponsor untuk Annual Dinner Kolej dia. Sally ni student sebuah
IPT kat sini ( alahh…korang mesti taunya ). She's verynice, body dia memang type yang aku nak telan jer….tak
der ler tinggi sangat. Tapi cute tu yang aku geram tu.. Kena lak PR dia bagus, aku pun layan elok ler. Dia bagi tau
aku dia dancer kat kolej dia, well anak load lagi, ada Satria sebijik.
Since dia jumpa aku nak minta sponsor tu, kitaorang selalu keluar makan-makan. Masa tu aku dah agak budak ni
memang nak kena ni. Gaya sensual dia memang aku pun tak tahan, beberapa peristiwa yang meyakinkan aku dia
memang dah nak sangat, cuma aku jer yang cool lagi. Tak der ler lebih-lebih, ayat mesti baik, kontrol dulu , cari
waktu yang sesuai kan. Kena lak company aku setuju lak nak bagi tajaan sikit-...


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top